Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Assassin's Creed [Resolutie probleem]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb net Assassin's Creed geinstalleerd. Eenmaal de installatie voltooid, start ik de game op. En wou ik eerst even alle instellingen goed zetten, maar als ik de resolutie op '1440x900' in wil stellen. Kan dit niet, omdat deze niet in het lijstje staat. Ik heb de allerlaatste versie van de game, dus daar kan het niet aan liggen. Ook heb ik al geprobeert om de game in DirectX 10 mode te draaien, maar ook hier is de resolutie niet beschikbaar. Zou iemand mijn hier alsjeblieft mee kunnen helpen?

Alvast Bedankt,

b33ter

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Misschien dat je in de .ini (of wat dan ook) misschien het handmatig in kan stellen?
(ik weet het niet, heb zelf geen AC)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen .ini of andere configuratie bestanden vinden in de installatie map van Assassin's Creed. Even wachten op een andere reactie dan maar. Maar in iedergeval bedankt voor de hulp zovere!

UPDATE: Na wat grondiger zoeken, heb ik de .ini bestanden gevonden, nou even kijken of het werkt!

Als ik 1440x900 ingeef, krijg ik volledig beeld, alleen met 2 dikke zwarte balken bij het beeld, net als bij sommige DVD's

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 18:18 ]

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hm...
soort breedbeeld dus?

Is het gelukt? :)

[ Voor 27% gewijzigd door Overlegne op 23-04-2010 18:50 ]