Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN & Tweetdeck werken niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forum leden,

Vanaf vanmiddag doet mijn msn het niet meer hij geeft elke keer dit aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/23/1272028431-410.jpg

Mijn tweetdeck werkt ook niet meer goed hij geeft aan dat er een probleem is en heb er nog nooit problemen met gehad...

Ik ben er nu al de hele dag mee bezig, en heb echt alles geprobeert.. hopelijk zijn hier mensen die mij goed kunnen helpen!

Alvast bedankt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 17:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk kunnen veel mensen reageren... want het is best vervelend als deze programma's het niet doen..

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:52
Heb je je datum/tijd goed staan?
Daardoor werkte msn bij mij niet :P

offtopic:
Je moet trouwens je edit knop gebruiken, kicken binnen 24 uur worden niet gewaardeerd

Verwijderd

Topicstarter
Jup staat allemaal goed had ik al gecheckt!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:06

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:53:
Jup staat allemaal goed had ik al gecheckt!
internet gecheckt? (via 'probleem oplossen')
misschien een update? (zo is microsoft wel, om gewoon MSN neit te laten werken omdat er een update is)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Verwijderd

Topicstarter
Heb alles van probleem oplossen al gedaan, en het werkte niet.. en zo niet weten welke update wel raar dat het ook Tweetdeck is en niet alleen msn..
Hopelijk zijn er mensen die er veel verstand van hebben:D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2010 18:04 ]

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:05
De laatste keer dat ik heb gehad was door het volgende mijn netwerkid (met ip address) stond 2x in m'n router. Na de dubbele ID uit te router te verwijderen werkte alles weer. Houd wel rekening met je portforwards als je dit doet.

Verder heb je een nForce netwerk controller? Kijk dan of je de Network Manger van de nForce is geïnstalleerd en pleur deze er af.

MSN is altijd buiten MSN think outside the box

Verwijderd

Topicstarter
Thanks ja dat kan kloppen want ik had zo programma genaamd viewincreaser daarmee kon je websites vaak laten bezoeken met allemaal ip's.. denk dat het daardoor komt, kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan checken me IP enzo?

• Starke
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:39:
Thanks ja dat kan kloppen want ik had zo programma genaamd viewincreaser daarmee kon je websites vaak laten bezoeken met allemaal ip's.. denk dat het daardoor komt, kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan checken me IP enzo?
Het gaat niet om je eigen ip maar de IP list van de devices in je router bij elke router zit dit op een andere plek. Dus zoek de handleiding van je router of open de ip van je router en ga zoeken. Kijk verder of je Windows Time service aanstaat en of synchronizeren van de tijd wel lukt, hier heb je ook kans dat het niet lukt als je dubbele netwerk id's in je router hebt. >_> BUT CONSULT THE MANUAL IT'S NOT THERE FOR NOTHING (reminds himself to say this since he never does it himself ;))

Verwijderd

Topicstarter
Starke schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 18:47:
[...]

Het gaat niet om je eigen ip maar de IP list van de devices in je router bij elke router zit dit op een andere plek. Dus zoek de handleiding van je router of open de ip van je router en ga zoeken. Kijk verder of je Windows Time service aanstaat en of synchronizeren van de tijd wel lukt, hier heb je ook kans dat het niet lukt als je dubbele netwerk id's in je router hebt. >_> BUT CONSULT THE MANUAL IT'S NOT THERE FOR NOTHING (reminds himself to say this since he never does it himself ;))
Daar snap ik dus niet echt veel van.. het boekje heb ik zoiezo niet die router heb ik al heel lang. En heb nog nooit dit probleem gehad is dit denken jullie de enige optie waardoor het komt?

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 08:17
Als je hulp wil krijgen zal je er ook wel iets voor moeten doen..
Probeer anders eens een alternatief msn-programma zoals pidgin, en tweeten kan ook vanuit je browser.

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke dat weet ik ook wel maar ze horen gewoon te werken.. maar denk niet dat aan router ligt want internet en downloaden doet het perfect!

• Starke
Als downloaden het perfect doet wil niks zeggen over dubbele netwerk id's. Bij de herïnstallatie van mijn computer is die fout ontstaan waardoor o.a. Microsoft Websites, Windows Activeren, MSN en Windows Time Service (Time Sync) deden het daardoor niet.

Bijvoorbeeld via Vuze of wget (standaard ie sites download links waar je wel van kan downloaden) lukte ook wel gewoon.

Dit ook de reden dat ik het zeg, als door dat gebruikte programma die problemen ontstaan (aka heeft een extra netwerk id gemaakt) zou ik je router instellingen bekijken dubbele netwerk id's kunnen om de meest vreemde redenen ontstaan. Bij 7 installaties is het goed gegaan en bij de 8ste fout waar ligt het aan: "Who knows" maar in ieder geval heb ik de oplossing >_<.
Pagina: 1