logic studio 9, volledig installeren op 2 hdd mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb een 80 gb SSD schijf met SL als boothdd. Ik wil Logic Studio 9 installeren, maar dit pakket is 50 gb groot en probeer het op mijn 2e hdd te installeren (500 gb), dit kan niet, ik ben verplicht om min. 17 gb te installeren, iets wat ik erg veel vind omdat m'n hdd dat vrijwel vol staat.

ik kan nergens een mogelijkheid vinden om het HELE pakket op hdd 2 te installeren, wel vind ik de optie om de extra's custom te installeren, maar je blijft veel GB gebruiken. iemand een tweak oid gevonden? want ik denk dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-12-2025

Pompiedom

Don't panic

Dit is een plan B oplossing maargoed als je er niet uitkomt dan werkt dit prima:

Installeer de boel en laat ook die 17GB installeren op hdd1. Hierna verplaats je de map (volgens mij de sounds map van logic? die erg groot is) naar hdd2. Maak nu van de map een symbolic link en plaats die link op de originele plek.

Symbolic links zijn geavanceerde shortcuts en programma's volgen de symbolic link gewoon als echte map.

Een contextmenu plugin om erg gemakkelijk symbolic links te maken:
http://seiryu.home.comcast.net/~seiryu/symboliclinker.html

[ Voor 6% gewijzigd door Pompiedom op 23-04-2010 17:04 ]

We create our own reality

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
De oplossing van Pompiedom klinkt goed, misschien kun je nog wat research doen en proberen de mappen die de Logic installer gaat gebruiken alvast als symbolic links te maken, zodat er nooit wat geschreven wordt naar de SSD.