[XP] traag met accounts laden / geen connecties met apparaat

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gladiool
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09-2017
Beste..

Sinds gisteren doet mijn pc erg vreemd. Het opstarten verloopt vrij normaal, maar op het moment dat ik een account aanklik laadt de pc alles zeer traag. De taakbalk onderin ziet er vreemd uit (rechthoekig en grijs, zoals hij vroeger was... ipv het mooi gestylede blauw) en het lijkt alsof de pc geen connecties meer met apparaten naar buiten kan maken. Hij ziet bijvoorbeeld de printer wel, maar ik kan niet printen. Verder ook USB sticks ziet hij, maar ik kan er niks vanaf halen of opzetten. Daarnaast ligt ook het internet eruit (terwijl dit het wireless op een laptop gewoon doet). Er staat McAfee als virusscanner op, maar het lijkt me niet dat dit eventueel iets te maken heeft met de viruswarning van (eer)gisteren, aangezien de pc niet reboot uit zichzelf.

Veilige modus/systeemherstel werkt helaas niet. Het systeemherstel is niet aanvinkbaar.

Besturingssysteem is Windows XP Home (SP3, als het goed is)

Iemand een idee waar dit allemaal aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 11:28
Volgens mij heeft dit toch wel wat te maken met jou probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
McAfee, duidelijke zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-06 09:44

M2M

medicijnman

of niet, kijk voor de grap, als de mcafee fix niet werkt, toch even door je eventvwr heen (Start --> uitvoeren --> eventvwr --> system tab). Staan daar veel foutmeldingen van hetzelfde type, dan is de kans groot dat daar wat mis is.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gladiool
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09-2017
Probleem is opgelost, idd McAfee. svchost.exe gekopieerd en de update verwijderd. Werkt weer als een trein :-).
Bedankt voor de hulp!