Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv en mijn oog is daarbij gevallen op de LED technologie.
Nou ben ik druk bezig geweest met het lezen van reviews en het uitzoeken van wat nou een beetje goed is en ik ben tot de volgende 2 tv's gekomen:

- LG 42SL9000
- Samsung UE40B6000

Uit deze 2 tv's wil ik een keuze gaan maken. Daarbij zal ik de volgende randapparatuur aansluiten:

- Het geluid zal via de zogenaamde witte/rode tulp stekkers op een Onkyo versterker worden aangesloten.
- PS3 zal via HDMI worden aangesloten. Dit is voor games, Blu-rays en voor het streamen van films via PS3 Media server.

Ik wil dus goed geluid hebben via mn versterker en ik wil er goed op kunnen gamen, voetbal kunnen kijken en films kunnen afspelen (zowel avi's in dvd kwaliteit alswel blu-ray mkv's )

Welke van de 2 tv's raden jullie mij dan aan en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239350

Dat is een hele goede vraag. Ik loop met precies dezelfde vraag rond, dus ik ben zeer nieuwsgierig naar de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Opmerking vooral bedoeld voor Gibson57: ga je de tv ook aansluiten op een versterker? Zo niet: ga dan voor de Samsung. De LG heeft zeer beroerd geluid (ervaring).

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:48

FeaR

In GoT we trust

De "Televisie X versus Televisie Y"--topics zijn niet langer toegestaan op GoT. Reden hiervoor is dat er in het verleden > 60% van de aanwezige topics soortgelijke topics waren als deze wat op den duur een kleine chaos werd in LCD. Vandaar dat is besloten om zulke topics niet meer toe te staan. Dus niet om jou te pesten, maar meer om wat overzicht te houden binnen dit forum.

Er zijn wel topics open waarin de ene tv met de andere wordt vergeleken alleen is er in die topics wat meer onderzoek gedaan door degene die het topic heeft geopend. Iets meer eigen inzet en onderzoek is op GoT hier dus wel een vereiste. Zie ook De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid daar valt meer te lezen over het eigen onderzoek en dergelijke. En ook het beleid van dit subforum is het lezen waard: LCD Beleid

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.