DivX: Wel geluid geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 13:55

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Ik heb het bovenstaabde probleempje. Telkens als ik in GDivX of de mediaspeler, een bestand wil openen krijg ik het menu van de inbelverbinding. Deze wil een Codec downloaden, dat doe ik, maar als het gedaan is, hoor ik wel geluid,maar zie geen beeld. Ik heb verschillende soorten codec's gedownload, maar geen een werkt, en ik krijg nog altijd de inbelverbinding tijdens het openen van een DivX-bestand

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Je moet een apart encoder programma hebben om divx te kijken en horen.

Ik ben nu niet thuis en weet de naam van dat programma niet echt uit men hoofd.

Maar een andere tweaker weet het vast wel!

Mvg,

DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Verwijderd

DivX3.11 encoder heb je nodig. Ff zoeken op www.doom9.net of zoeken hier op GoT. Is nl al heel vaak langsgekomen.

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 23:24
kijk hier eens
[url="ttp://doom9.halifrag.com/Soft/Files/divx_311alpha.exe"]ttp://doom9.halifrag.com/Soft/Files/divx_311alpha.exe[/url]

dit is de echt divx codec
en je kunt hem niet downloaden via mediaspeler want micro$oft "ondersteunt" divx niet, het is een verbeterde versie van mpeg4 en is ontwikkeld door studenten ..

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12