Sinds deze week heb ik de beschikking over de volgende configuratie:
42" LCD TV - RCA (in, geen uit), HDMI 3x (in, geen uit), Scart 2x
Home Cinema set - RCA 2x, Scart (géén HDMI en géén SPDIF)
UPC Box - HDMI (uit), Scart, RCA (uit, geen in)
HTPC - HDMI (uit), SPDIF (uit)
De HTPC word als bron gebruikt van films. De DVD speler van de Home Cinema Set word dan ook niet gebruikt. Daarnaast zou ik graag het geluid van de zowel de HTPC als van de TV/UPC via de boxen van de Home Cinema set willen gebuiken.
In eerste instantie wilde ik de HTPC en de UPC box op de Home Cinema set aansluiten en van daaruit doorsturen naar de TV. Echter, de Home Cinema set heeft geen HDMI aansluiting en via de UPC komt digitaal HD beeld binnen.
Ik heb zelf wat aangerommeld, maar vooralsnog lukt het me niet het voor elkaar te krijgen zoals ik wil.
Mijn vraag is: is de setup zoals ik die wil mogelijk en zo ja, hoe?
42" LCD TV - RCA (in, geen uit), HDMI 3x (in, geen uit), Scart 2x
Home Cinema set - RCA 2x, Scart (géén HDMI en géén SPDIF)
UPC Box - HDMI (uit), Scart, RCA (uit, geen in)
HTPC - HDMI (uit), SPDIF (uit)
De HTPC word als bron gebruikt van films. De DVD speler van de Home Cinema Set word dan ook niet gebruikt. Daarnaast zou ik graag het geluid van de zowel de HTPC als van de TV/UPC via de boxen van de Home Cinema set willen gebuiken.
In eerste instantie wilde ik de HTPC en de UPC box op de Home Cinema set aansluiten en van daaruit doorsturen naar de TV. Echter, de Home Cinema set heeft geen HDMI aansluiting en via de UPC komt digitaal HD beeld binnen.
Ik heb zelf wat aangerommeld, maar vooralsnog lukt het me niet het voor elkaar te krijgen zoals ik wil.
Mijn vraag is: is de setup zoals ik die wil mogelijk en zo ja, hoe?