Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

computer in kast temperatuur probleem

Pagina: 1
Acties:

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:09
Hallo Tweakers,

Ik heb mijn computerkast in mijn bureaukast staan, maar dit spul wordt eigenlijk een beetje te heet.

Als ik het deurtje dicht heb, gaat m'n computer veel lawaai maken, en wordt dus te warm.
zie:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/mm4vls.jpg

Wat zouden jullie doen? Ik wil niet zo in het zicht gaten gaan boren.

Wat werkt beter, lucht toevoeren aan de voorkant van de kast, of lucht afvoeren aan de achterkant van de kast :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Aan de achterkant een beetje bovenaan 1/2 fans plaatsen (of een goed gat maken) & aan de onderkant (onder de kast bijv) dan dezelfde hoeveelheid fan's plaatsen.

Warme lucht stijgt graag op dus dat is een simpele oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 23-04-2010 13:16 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-10 09:07
Mooiste zou natuurlijk allebei zijn. Zodat hij van de voorkant koude/verse lucht kan aanzuigen en aan de achterkant zijn warme lucht kwijt kan.

ik zou er in ieder geval voor zorgen dat de warme lucht aan de achterkant weg kan

apt-get moo

• wols
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10-2024
In plaats aan de voorzijde zou ik gaten boren in de bodemplaat aan de voorzijde voor de aanvoer van verse lucht. Aan de achterzijde af eventueel aan de zijkant (aangezien de kast blijkbaar in een hoek staat met nog enige marge tussen kast en de aangrenzende muur) voor de afvoer van lucht (maar dan aan de bovenkant gezien warme lucht stijgt.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:09
Ik ga dus niet boren in het zicht.
Dus of aan de onderkant, of aan de bovenkant.

Zijn die ventilatoren ook op 220 verkrijgbaar?

Zie hieronder een foto van m'n hele bureau.

De computer staat dus links onder de telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/108a5pz.jpg

PVOUPUT - 13.400WP - Twente