Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

"Alert" krijgen als iemand reageert op mijn post?

Pagina: 1
Acties:

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:57
Op tweakers.net laat ik heel sporadisch op de frontpage een reactie achter.. Soms zoek ik dan met de search mijn berichten terug en zie ik dat er gereageerd is op mijn berichten.
Is het mogelijk dat ik een email ontvang wanneer er iemand op mij gereageerd heeft? Of dat er ergens(zoals op facebook) een melding staat dat er een nieuwe reactie is..

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Al gezocht? ;)

In het kort komt het op een tweeledig antwoord: men wil dat je gewoon lekker zelf terug blijft komen en actief meedoet, daarnaast is het verzenden van duizenden mails per dag niet iets dat men wil.

Wat mij wel handig lijkt is dat het overzicht van de frontpage-items waar je op hebt gereageerd wat uitgebreid wordt. Het is nu IMHO wat onoverzichtelijk met de kleine getalletjes na de titels van de artikelen, en er is ook niet snel te zien of er iemand op je gereageerd heeft zonder weer twee keer te klikken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
CodeCaster schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:19:
Al gezocht? ;)

In het kort komt het op een tweeledig antwoord: men wil dat je gewoon lekker zelf terug blijft komen en actief meedoet, daarnaast is het verzenden van duizenden mails per dag niet iets dat men wil.
Dat gaat eigenlijk allemaal over het forum ;)
Bovendien vraagt hij niet perse om een email, maar gewoon om een of andere manier om je reacties en de reacties daarop bij te houden.
Wat mij wel handig lijkt is dat het overzicht van de frontpage-items waar je op hebt gereageerd wat uitgebreid wordt. Het is nu IMHO wat onoverzichtelijk met de kleine getalletjes na de titels van de artikelen, en er is ook niet snel te zien of er iemand op je gereageerd heeft zonder weer twee keer te klikken.
Inderdaad, op de fp mist er gewoon elke vorm van overzicht waar je kunt zien wat er aan reacties op jouw reacties is. Ik reageer niet veel en laat vaak gewoon het artikel openstaan en f5 dan flink vaak, maar als je veel reageert is dat geen doen...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:57
daarnaast is het verzenden van duizenden mails per dag niet iets dat men wil.
Waarom niet?? Daar is mail juist het medium voor.. Leer van grote sites als Digg en Facebook die explosief zijn gegroeid juist door mensen betrokken te houden bij hun site door ze via email op de hoogte te houden.