Aanbieding HDD (1TB en 2TB)

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik weet niet of ik goed zit maar hopelijk hebben mede-tweakers hier wat aan:
*knip* spam

Ik merk vanzelf wel of dit *kosher* is (aanbiedingen promoten >:))

[ Voor 65% gewijzigd door Orion84 op 23-04-2010 14:07 ]

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-01 12:18
Het mag, het staat alleen in de verkeerde sectie, voor dergelijke berichten is een speciale sectie op het forum.

Shopping Forum

De plek voor discussies rond de diverse aspecten van het online aanschaffen van producten en diensten. Denk hierbij aan ervaringen, problemen, wet kopen-op-afstand en consumentenrecht, unieke aanbiedingen, etc. etc

[ Voor 43% gewijzigd door MicGlou op 23-04-2010 13:52 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:47

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Klopt, dit mag inderdaad maar dan wel hier: Shopping Forum , dus even een kleine verhuizing.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
5 euro voor de Avatar dvd is zeker niet duur, werknemers betalen zelfs nog meer :|

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 09:27 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op zich geen probleem dat iemand zijn medetweakers op een aanbieding wil wijzen, maar het feit dat jij zelf bij die shop werkt maakt het natuurlijk gewoon pure reclame en dat is zelfs in het Shopping Forum toch echt niet de bedoeling: Het algemeen beleid #verbodenspam.
Ik merk vanzelf wel of dit *kosher* is (aanbiedingen promoten >:))
En ook dat is dus niet hoe het hier werkt, zie ook: Het algemeen beleid #achteraf

Op slot dus.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.