Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Systeem Wordt Door Nt Authoritys\system Afgesloten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik kreeg vandaag ineens de melding;

Afsluiten van het systeem
Het systeem wordt afgesloten. Sla al het werk op en meld u af. Niet-opgeslagen wijzigingen gaan verloren. Het Systeen wordt door NT AUTHORITY\SYSTEM afgesloten.
Resterende tijd voordat het systeem word afgesloten: 00:00:12

Bericht
Windows moet opnieuw opstarten omdat de DCOM server Process Launcher-service onverwacht is gestopt.

Ik heb toen snel nog wat dingetje op mn hd gezet maar het meeste had ik er gelukkig al op staan (er gaat dus niets verloren nu)
Toen ik het opzocht in google vond ik wel enkele mensen met hetzelfde probleem maar niet precies gelijk.. (een MSBLAST.exe dat bij mij niet in die processen lijst stond)
Dus ik dacht misschien dat iemand hier mij kan helpen?

Verder starte ik de computer een paar keer opnieuw op (ik heb windows XP) en kreeg daardoor ineens een verouderde taakbalk.. zoals in oudere windows versies.
En de melding bleef nu weg maar ik kreeg een andere melding van Microsoft .NET Framework;

Unhandled exception has occured in your application. If you click Continue, the application wil ignore this error and attempt to continue. If you click Quit, the application wil close immediately.

En daaronder nog details..
Ik kan niet meer op internet en ook geen bestanden verplaatsen naar mijn HD (in het begin wel maar nu kan ik vrijwel niets meer (ik zit momenteel op een andere pc))

De oplossing van mcafee had ik al geprobeerd maar deze lost weinig tot niets op ? (http://www.techzine.nl/ni...gelijk-duizenden-pcs.html)

Kan iemand me advies geven of misschien wel een oplossing??

Alvast bedankt!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Toevallig mcafee als virus scanner : McAfee false positive svchost.exe ?

Self reflection is the school of wisdom

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
winkey+R, en dan shutdown /a doen, dan heb je in ieder geval de tijd om dingen uit te zoeken.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
GlowMouse schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:52:
winkey+R, en dan shutdown /a doen, dan heb je in ieder geval de tijd om dingen uit te zoeken.
Doe na deze actie eens in een command prompt
net start dcomlaunch

En open daarna eens services.msc en selecteer op automatisch starten en kijk welke processen er niet gestart zijn.