Beste tweakers,
Ik lees net in een nieuwsbericht het onderstaande:
Nu heb ik zojuist een nieuw moederbord uitgezocht waar 2x Sata600 op zit en 2x USB 3.0. Maar als ik deze tekst zo lees moet de CPU ook Sata600 en USB 3.0 ondersteunen wil ik hier gebruik van kunnen maken?
De nieuwe CPU die ik er graag op wil hebben is Intel i7 930 en het moederbord betreft de Gigabyte GA-X58A-UD7
Ik lees net in een nieuwsbericht het onderstaande:
bron: nieuws: Details volgende generatie Intel-cpu's lekken uitDe bijbehorende chipsets of southbridges voor socket H2 zouden voor de consumentenmarkt P67, H67 en H61 gaan heten, terwijl de zakelijke markt met Q67 en Q65 moet worden bediend. Opvallend is dat een sata-600-controller wel deel van de P67- en H67-southbridges zou uitmaken, maar dat een usb 3.0-controller nog zou ontbreken.
Nu heb ik zojuist een nieuw moederbord uitgezocht waar 2x Sata600 op zit en 2x USB 3.0. Maar als ik deze tekst zo lees moet de CPU ook Sata600 en USB 3.0 ondersteunen wil ik hier gebruik van kunnen maken?
De nieuwe CPU die ik er graag op wil hebben is Intel i7 930 en het moederbord betreft de Gigabyte GA-X58A-UD7