Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik wil graag het telefonie gebeuren bij mij thuis vervangen. Dit wil ik omdat mijn telefooncentrale slecht begint te worden.

Momenteel is het zo opgezet:

Alles komt binnen via een modem/router. Dit is momenteel een Fritz!box van xs4all. Deze stuurt een internetsignaal uit en een ISDN-signaal. Het ISDN-signaal gaat naar een siemens gigaset SX255. Op deze centrale zijn weer een aantal siemens gigaset SL37H toestellen aangesloten.

Nu wil ik het eigenlijk zo hebben dat ik een modem/router/telefooncentrale kastje krijg waar gewoon alles in zit. Dus ook waar ik de siemens gigaset telefoons op aan kan sluiten. Het draadloos internet is geen must.

Weet iemand hier misschien iets van, of kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt. 8)7

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10 09:53
Ja, bijv. de fritz box 7270 van 200e. Als je zoekt op voip en dect dan vind je wel het een en ander.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:19:
Hey mensen,

Ik wil graag het telefonie gebeuren bij mij thuis vervangen. Dit wil ik omdat mijn telefooncentrale slecht begint te worden.

Momenteel is het zo opgezet:

Alles komt binnen via een modem/router. Dit is momenteel een Fritz!box van xs4all. Deze stuurt een internetsignaal uit en een ISDN-signaal. Het ISDN-signaal gaat naar een siemens gigaset SX255. Op deze centrale zijn weer een aantal siemens gigaset SL37H toestellen aangesloten.

Nu wil ik het eigenlijk zo hebben dat ik een modem/router/telefooncentrale kastje krijg waar gewoon alles in zit. Dus ook waar ik de siemens gigaset telefoons op aan kan sluiten. Het draadloos internet is geen must.

Weet iemand hier misschien iets van, of kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt. 8)7
offtopic:
Een modem die een ISDN-signaal uit zend? Of je hebt een ISDN-splitter die je telefoonsignaal van je adslsignaal scheid of je hebt een modem waar je een handset/telefoon op aan kan sluiten. Of ben ik al weer verouderd :+?

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Ja je hebt een modem waarop internet binnenkomt. Bij dit internet zit Voip (mits je dat in je internetpakket hebt) en dit kastje kan Voip weer omzetten naar ISDN. Volgens mij zit dat zo.

En inderdaad ondersteund de 7270 DECT. Had ik zo snel even niet aan gedacht. Bedankt voor de snelle reply.