Acties:
  • 0 Henk 'm!

• someuser
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Wie o wie kan mij helpen/ ervaringen geven

Ik heb een nieuwe tv gekregen van mijn vader (hele lieve papa) en wel een Philips PFL9604H.
Die dingen zijn standaard uitgerust met een netwerk aansluiting en wireless. Op zich werkt dit aardig,
Na wat gerommel met keys of snoertjes e.d. kun je inderdaad wat filmpjes bekijken op internet

Maar waarom ik deze heb gekocht....
Ik wil graag streams aanbieden via een NAS/Tank over het netwerk.
Nu ben ik al een tijdje aan het kijken hoe dit allemaal werkt, maar ik znap er geen zak van.
Wat ik zeker niet wil is een extra afstandbediening en een verbinding via HDMI.

Wat ik wel wil: een tank in de meterkast met een netwerk verbinding. Vervolgens via het menu van de TV, een verbinding maken met de media server, daar een film kiezen en dan streamen naar de TV.
Daarnaast een ondersteuning voor de gangbare formaten als MKV H264 etc. en ondertitels.
Wat zou ik hiervoor moeten gebruiken of wat komt het meerste in de buurt (merk/type)

Ik heb nu mijn PC ingericht met TVersity die dit aardig voor elkaar krijgt excl. de ondertitels en alleen voor een beperkt aantal formaten. buiten de beperking van het aantal formaten vind ik (of beter mijn vrouw) met name het ontbreken van ondertitels bijzonder lastig..