Ipad VPN verbinding lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester5
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-06-2022
Goedemorgen,

Ik heb Blackvpn en alles ingevoerd in mijn ipad, deze blijft echter een foutmelding geven:

De verbinding met de PP-server is mislukt.

Ik heb dit thuis en op kantoor via wifi geprobeerd. Wat doe ik verkeerd????

Als ik via 3G met mijn Iphone inlog lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Op de iPhone via wifi werkt het wel, op de iPad via zelfde wifi netwerk werkt het niet.

Heb je het al op weten te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onno2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-05-2024
Het belangrijkste onderdeel is je router of netwerk profider, deze moet PPTP of IPsec volledig ondersteunen. Ook moet port 1723 geopend worden.

Op D-Link krijg ik onder XP, Vista, OSX, iPhone, Linux een goede VPN verbinding,
Terwijl ik met de zelfde laptops en instellingen bij TP-link router alleen windows aan de praat kan krijgen met VPN. Laaste voorbeeld is IP-COM router, die krijg ik op geen enkel manier de VPN aan de praat, omdat het geen PPTP of IPsec ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
Zelfde verhaal hier, staat hier een KPN Experiabox, schijnt het met PPTP toch niet zo lekker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de suggesties. Bij mij bleek het inderdaad een router probleem te zijn, vpn passthrough stond aan maar poort 1723 stond ook nog doorgelust naar een verkeerd ip adres. Dat laatste verwijderen verhielp het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Ik geef dit topic even een schopje omdat ik hetzelfde probleem ondervind.

Ik heb een Thomson router met VPN Passtrough enabled. Maar ik kan op zowel mijn iPad als iMac als Macbool Pro geen VPN connectie maken.

Heb de helpdesk al gemailt maar die komen ook met het verhaal VPN passtrough en poort 1723 open zetten.

Kan iemand me wat verder helpen?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Pagina: 1