Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] quicklink textfield ondersteund geen rightclick

Pagina: 1
Acties:

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Als ik in het quicklink boxje probeer de url te kopieren met de muis door met rechts te klikken in het textfield dan verdwijnt de "popup".

Overigens lijkt dit probleem zich alleen voor te doen met firefox, in IE krijg ik wel het contextmenu van de browser.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik weet dat schoppen ongewenst is, maar inmiddels zijn we twee jaar verder en diverse browser fixes later, dus lag het zeer waarschijnlijk niet aan de browser, maar aan de manier waarop diverse browser met dergelijke mouse events omgaan.

Die box wordt gewoon te vroeg gesloten, de muisklik (welke niet de primaire knop is) is namelijk wel binnen dat boxje, maar blijkbaar wordt dat door Fx anders doorgegeven. Dus mochten jullie nog ergens een paar vrije minuten hebben dan zou ik graag een fix willen zien.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ik kan het reproduceren in FF op OS X. We komen er alleen de komende tijd niet aan toe om het te fixen... je kunt het eventueel wel kopiëren door natuurlijk het bekende ctrl+c te gebruiken ;)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Misha schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:29:
Ik kan het reproduceren in FF op OS X. We komen er alleen de komende tijd niet aan toe om het te fixen... je kunt het eventueel wel kopiëren door natuurlijk het bekende ctrl+c te gebruiken ;)
Uiteraard doe ik dat met ctrl+c, een andere mogelijkheid is er niet. Het is alleen maar vervelend dat ik dan van de muis terug naar het toetsenbord moet ;) Maar ach, ik doe het pas 2 jaar op die manier.