Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Script] - Iso-extract script?

Pagina: 1
Acties:

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:53
Beste Tweakers,

Ik heb een korte vraag: Bestaat er/is er een mogelijkheid om doormiddel van een uit te voeren script (.exe/.cmd/.bat etc.) een .iso bestand uit te pakken?

Ik wil bovenstaande gebruiken om deze stap te automatiseren bij het downloaden met SabNZB. MediaPortal leest namelijk geen 'iso-dvd's', dus moeten die eerst omgezet worden in de audio/video DVD mapjes.

Bestaat er zo'n script/Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?

Alvast bedankt!
Torrentus

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
winrar extract ook iso, en volgens mij kan je die via de cli ook z'n opdrachtje geven, al dan niet zelf in een bat/scriptje te fixen.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10 14:57

mokumouse

LOLstoel User

Je kan ook deamon tools installeren en deze gebruiken om in media portal iso's te mounten. Dit kan je aanzetten via de media portal setup. :)

Blaat...

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:53
@Freezerator: De NAS beschikt niet over WinRar (Had moeten vermelden dat het om een NAS ging. sorry).
@Mokumouse: Op die manier kan het natuurlijk ook opgelost worden! Bedankt! Ga ermee aan de slag!

• nvm071
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-10 18:32
Isobuster of poweriso bijvoorbeeld

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 08:44
7zip kan het ook. Ik gebruik altijd de command-line versie 7z, maar de gui werkt ook.

[ Voor 15% gewijzigd door sam.vimes op 24-04-2010 14:53 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Torrentus schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:05:
@Freezerator: De NAS beschikt niet over WinRar (Had moeten vermelden dat het om een NAS ging. sorry).
@Mokumouse: Op die manier kan het natuurlijk ook opgelost worden! Bedankt! Ga ermee aan de slag!
Genoeg unrar software voor linux. sabnzb heeft zelf ook natuurlijk een ingebouwde unrar optie, dus wellicht dat je die kan misbruiken om als er een iso uitkomt ook die te unrarren.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 24-04-2010 14:55 ]

Pagina: 1