Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem Acer Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Een vriend van me heeft een Acer laptop (Aspire serie) maar hij start niet meer op . (Bios post en dan zwart beeld) De laatste keer toen hij opstarte had hij ook al problemen met zijn toetsenbord . Want die deed het bij het inloggen en erna niet meer .

Hoe kan hij dit oplossen (Zijn OS is Vista)

Greetzz Joey

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Dit zou van alles kunnen zijn. Eerste ruwe gok is videokaart, maar het kan net zo goed elk ander onderdeel zijn. Geen idee hoe je hardware bij een laptop uitsluit trouwens, zit allemaal zo met elkaar verweven..

[img]error.jpg[/img]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 22:20:
Een vriend van me heeft een Acer laptop (Aspire serie) maar hij start niet meer op . (Bios post en dan zwart beeld) De laatste keer toen hij opstarte had hij ook al problemen met zijn toetsenbord . Want die deed het bij het inloggen en erna niet meer .

Hoe kan hij dit oplossen (Zijn OS is Vista)
Als eens een externe monitor aangesloten? Verder valt er niet veel te zeggen, je geeft geen relevante informatie (type, foutmeldingen, etc) en er is ook niets getest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
maar het rare is , je krijgt ook geen foutmelding :$

Maar heb wel al iets meer info gekregen van hem vandaag ,

Hij start wel op (maar heeft ongeveer 10min zwart scherm) dan komt ut laad scherm van vista , dan kan hij inloggen maar dernaa doet het toetsenbord niet meer . Tenzij hij een extern keyboard aansluit dan doet het laptop toestenbord het weer . Waar aan zou dit kunnen liggen?

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 14:31
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:28:
maar het rare is , je krijgt ook geen foutmelding :$

Maar heb wel al iets meer info gekregen van hem vandaag ,

Hij start wel op (maar heeft ongeveer 10min zwart scherm) dan komt ut laad scherm van vista , dan kan hij inloggen maar dernaa doet het toetsenbord niet meer . Tenzij hij een extern keyboard aansluit dan doet het laptop toestenbord het weer . Waar aan zou dit kunnen liggen?
Welke Acer laptop betreft het? Heb je verder al zelf iets ondernomen, Google geraadpleegd en hier op GoT gezocht?

Verwijderd

Topicstarter
Acer Aspire 7735Z

Google , tjeh waar moet je bij dit probleem op googlen ? Want het is nogal lastig te omschrijven vindt ik . en de GoT heb ik nog niet gekeken neej :$

Verwijderd

Ga eerst even zelf op zoek. We verwachten wel wat inzet van jezelf natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niks gevonden in de GoT sectie . (tot 24maanden terug gekeken)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:20:
Ik heb niks gevonden in de GoT sectie . (tot 24maanden terug gekeken)
Het is erg makkelijk om dit te roepen als je niet de moeite neemt om te melden op welke zoektermen je dan gezocht hebt... :o

Sowieso GoT is geen helpdesk, en we willen ook geen puzzeltopics waar we meerdere vragen moeten stellen om alleen al de specs en een duidelijke omschrijving van wat het probleem is, waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je wel vond (links!) en wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt los te peuteren.

Sowieso heb je erg raar gekeken als je deze niet gevonden hebt:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Begin eens met de stappen daaruit door te nemen. Kom je er niet uit, dan mag je gerust een topic openen (op de juiste plek - Overige Hardware is geen dumpbak), maar wees volledig of een volgende topic gaat net zo hard op slot.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.