acrobat reader embed probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

ik verzorg de website voor mijn werkgever en heb een probleempje.
Ik heb een pdf ge-embed op een pagina, maar nu valt mijn drop-down menu (javascriptje) erachter.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of kunnen jullie me op weg helpen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Goedenavond ;)

We stellen het hier op prijs als we niet teveel gebruik hoeven te maken van onze glazen bol. Ze zijn allemaal nogal in slechte staat. We kunnen dus niet zien wat je probleem is zonder relevante code, een gestripte testcase ontdaan van alles behalve het nodig om je probleem te illustreren en we verwachten on top of that ook nog een lading eigen initatief. Het is handig als je al aangeeft wat je zelf hebt geprobeerd, of dat je zaken hebt uitgezocht. Als je zaken hebt gevonden op internet die mogelijke oplossingen aanreiken en je die hebt geprobeerd dan horen we dat ook graag omdat we dan niet nogmaals met diezelfde zaken komen aanzetten.

Al met al is het dus belangrijk als je een topic opent dat je onze Quickstart even doorneemt voordat je dat doet; dat scheelt ons maar ook jezelf tijd en moeite. Open gerust een nieuw topic maar hou dan dus even de voorgenoemde Quickstart even in je achterhoofd ;)

Desalniettemin Welcome aboard :w ... and have a nice flight with GoT airlines! :+

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.