Sinds een week of zo heb ik problemen met de windows login (XP - SP3)
Na het paswoord te hebben ingevuld, start de login willekeurig helemaal niet, gedeeltelijk of wel goed door door. Ik kan meteen zien wanneer de login helemaal niet gaat lukken want dan krijg ik niet eens een zandlopertje, als windows login gedeeltelijk doorloopt dan krijg ik wel mijn scherm met iconen maar slechts enkele pgms verschijnen op de balk rechtsonder en hangt de login.
Soms moet ik de PC wel 4x herstarten voordat XP goed inlogged.
Ik heb op virussen/adware getest met Kaspersky - MBAM en Ad-Adware, niets gevonden.
CCleaner gedraaid, gedefragmenteerd.
Ik heb MEMTEST86 bijna zes uur laten lopen, geen geheugen problemen.
SFC / SCANNOW laat minder dan een seconde een scherm zien om weer te sluiten.
Al diverse pgms uit gezet, geen verbetering.
In de veilige modus start windows probleemloos
Heeft er iemand nog suggesties voordat ik mijn systeem schoonveeg ??
NB ik heb vorige week een 3x outlook probleempje gehad (opstarten , error geven , afsluiten, na een herstart van outlook alles prima)
Na het paswoord te hebben ingevuld, start de login willekeurig helemaal niet, gedeeltelijk of wel goed door door. Ik kan meteen zien wanneer de login helemaal niet gaat lukken want dan krijg ik niet eens een zandlopertje, als windows login gedeeltelijk doorloopt dan krijg ik wel mijn scherm met iconen maar slechts enkele pgms verschijnen op de balk rechtsonder en hangt de login.
Soms moet ik de PC wel 4x herstarten voordat XP goed inlogged.
Ik heb op virussen/adware getest met Kaspersky - MBAM en Ad-Adware, niets gevonden.
CCleaner gedraaid, gedefragmenteerd.
Ik heb MEMTEST86 bijna zes uur laten lopen, geen geheugen problemen.
SFC / SCANNOW laat minder dan een seconde een scherm zien om weer te sluiten.
Al diverse pgms uit gezet, geen verbetering.
In de veilige modus start windows probleemloos
Heeft er iemand nog suggesties voordat ik mijn systeem schoonveeg ??
NB ik heb vorige week een 3x outlook probleempje gehad (opstarten , error geven , afsluiten, na een herstart van outlook alles prima)