Toon posts:

clanbase dood??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
www.clanbase.com
doet het niet, klopt dit?

Verwijderd

Bij mij doet hij ook nix !!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
doh, clanbase is zo vaak down :o
nu doet ie het trouwens weer :)

Verwijderd

ClanBase is soms down niet vaak....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 maart 2001 15:48 schreef Frank128 het volgende:
doh, clanbase is zo vaak down :o
nu doet ie het trouwens weer :)
hiero nog steeds niks

• kNarf_
idd, nu is ie weer down
en clanbase is soms down niet vaak? hoe vaak kijk jij (per dag) op clanbase dan? als je vaak kijkt is clanbase ook vaak down >:)

Verwijderd

doet gewoon

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

CB was een behoorlijke tijd down ja.
Ze hebben nu beloofd dat uitbreiden met een betere server zodat ie niet meer down gaat en ook wat sneller zal zijn ;)

• kNarf_
ze hebben al zo vaak uitgebreid met nieuwere servers, helpt niks :P

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Tuurlijk wel. Ze hebben idd vaker uitgebreid. Maar denk ff na, hun community breid ook uit!

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 16:44 schreef WarlordPain het volgende:
ClanBase is soms down niet vaak....
clanbase:
1) is niet voorruit te branden
2) is down
3) heeft weer een Database probleem
4) werkt prima

1,2 3n 3 komen meeste voor
4 bij hoge mate van uitzondering

Niet om CB af te zeiken, is prima werkt wat ze doen, maar et is gewoon niet voorruit te rammen meestal

Verwijderd

Je kan op zich wel spelen bij clanbase, alleen je screensaver moet wel aan staan anders brandt het beeld in.

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 11 maart 2001 00:18 schreef ZAC het volgende:
Je kan op zich wel spelen bij clanbase, alleen je screensaver moet wel aan staan anders brandt het beeld in.
haha lol

volgens mij las ik ergens iets btw dat hun raid controller kapot is

vandaar ook het bericht:

We hope to be back up Sunday morning.
Latest news on #clanbase (quakenet) or this forum

We're very sorry for the trouble :-(

Please click on the banner; we may be down but we still have our expenses.
Like write-offs.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:11
Zal ik jullie eens wat vertellen, Clanbase was gewoon gehacked, en ik weet het 100% zeker. Die gast zei dat ze de Database gewoon terug kregen. Maarja, wanneer dat gebeurd :D

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Nog een site die niet helemaal snapt waar de beperkingen van een database liggen.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:14
Relax..

ClanBase is down for maintenance

:Z

• raptorix
Op maandag 12 november 2001 11:56 schreef The Fox het volgende:
Relax..

ClanBase is down for maintenance

:Z
Uh ik weet niet of je ervaring hebt met het bouwen en onderhouden van webapplicaties maar normaal gesproken is 3 dagen down errrrrrrrrrrrug veel als het gaat om maintenance.

Overigens heb ik begrepen dat er een raid schijf stuk is gegaan en dat het nogal gecompliceerd was om de boel werkent te krijgen, wat ik zelf vermoed is dat men gewoon problemen heeft om de database weer goed te krijgen, misschien dat men geen goede backups heeft etc.

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Hey rapt ga es aant werk man :*

Trouwens, ga je naar HCC en die lan van netgamez aubade? (Nieuwegein).

En CB had idd wat RAID HD problems, maar volgens inside information ( ;)) is alle data goed gebleven >:)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 12:21
Ik weet niet waar jullie het over hebben dat het zo sloom gaat :? Maar bij mij gaat het gewoon rete snel (150 kb's down constant!) *Download is een file, en kijk hoe snel het gaat!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
ik kreeg wel een foutmelding:

Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /usr/local/apache/htdocs/news.php on line 438

Afbeeldingslocatie: http://www.anigifs.de/Computer/Computer_3/cpu-film_20_2kb.gif

• Saus
  • Niet online
mja wel gehacked dus :)

All's well that ends well
by: Tal - Comments (1)
Last week one of the ClanBase servers was hacked by intruders who gained access to our database. When I found out about this Thursday evening I quickly copied the database to a safe place and completely reinstalled the server Friday morning. To my total horror I then discovered the database copy I had was incomplete, very incomplete...

I honestly thought at that time that ClanBase was dead and gone...

More later - have to do some stuff (major cliffhanger !)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:14
Op maandag 12 november 2001 12:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Uh ik weet niet of je ervaring hebt met het bouwen en onderhouden van webapplicaties maar normaal gesproken is 3 dagen down errrrrrrrrrrrug veel als het gaat om maintenance.

Overigens heb ik begrepen dat er een raid schijf stuk is gegaan en dat het nogal gecompliceerd was om de boel werkent te krijgen, wat ik zelf vermoed is dat men gewoon problemen heeft om de database weer goed te krijgen, misschien dat men geen goede backups heeft etc.
Dat is dan toch ook maintenance ?? :)

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

Goed clanbase is er weer, alles werkt ik merk alleen dat wars gespeeld tussen 6-11 en het moment dat cb down ging niet verwerkt zijn (verloren gegaan zijn) nahja goed wij hebben in die periode niet gespeeld iig en de schade is zeer beperkt, no worries :)

bovenstaande geld voor de SF international ladder, de andere ladders interesseert me niet en ik weet nie hoe het daar zit.

www.simsport-racing.com

• raptorix
Op maandag 12 november 2001 13:23 schreef The Fox het volgende:

[..]

Dat is dan toch ook maintenance ?? :)
Dat noem ik geen maintenance maar prutswerk.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hoe zit het met de wars die tijdens het weekeinde zijn gespeeld?! (waaronder die van ons tegen Cheb_).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Saus
  • Niet online
word gefixed

als er iets niet klopt nadat er opde Frontpage staat dat CB weer 100% is moet je het melden

tot die tijd

wachten

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ronnie_T

Shangri-La

Oh nee, heb ik net in die periode mijn clan-lijst aangepast met nieuwe member-id's en passwords, IS ALLES WEER IN DE OUDE STAAT, dus staan er geen clanmembers meer op onze site :'(

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Artcore
  • Niet online
Op maandag 12 november 2001 18:23 schreef Ronnie_T het volgende:
Oh nee, heb ik net in die periode mijn clan-lijst aangepast met nieuwe member-id's en passwords, IS ALLES WEER IN DE OUDE STAAT, dus staan er geen clanmembers meer op onze site :'(
Indeed, en weer toevoegen lukt ook bijna niet ;(

• Saus
  • Niet online
like gewoon wachten?

totdat ze de oude databees erweer overheen hebben gedraaid?

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ronnie_T

Shangri-La

Clanbase is vandaag ff down voor onderhoud, maar lijt erop dat er wel wat ontbreekt in hun database wat niet meer teruggehaald kan worden, zoals mijn complete clan :(

Clanbase op quakenet:
Clanbase is scheduled for maintenance today! | Old matchconflicts are lost ][ There is some missing stuff yes we know

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
doetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutniet

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Pff, misschien zijn ze wel weer gehacked.. Hopen dat ze die match-informatie van gisteren kwijt zijn, want die war was nogal vernederend :)
Pagina: 1