doh, clanbase is zo vaak down 
nu doet ie het trouwens weer
hiero nog steeds niksOp vrijdag 09 maart 2001 15:48 schreef Frank128 het volgende:
doh, clanbase is zo vaak down
idd, nu is ie weer down
en clanbase is soms down niet vaak? hoe vaak kijk jij (per dag) op clanbase dan? als je vaak kijkt is clanbase ook vaak down
en clanbase is soms down niet vaak? hoe vaak kijk jij (per dag) op clanbase dan? als je vaak kijkt is clanbase ook vaak down
CB was een behoorlijke tijd down ja.
Ze hebben nu beloofd dat uitbreiden met een betere server zodat ie niet meer down gaat en ook wat sneller zal zijn
Ze hebben nu beloofd dat uitbreiden met een betere server zodat ie niet meer down gaat en ook wat sneller zal zijn
ze hebben al zo vaak uitgebreid met nieuwere servers, helpt niks
Tuurlijk wel. Ze hebben idd vaker uitgebreid. Maar denk ff na, hun community breid ook uit!
Verwijderd
clanbase:Op vrijdag 09 maart 2001 16:44 schreef WarlordPain het volgende:
ClanBase is soms down niet vaak....
1) is niet voorruit te branden
2) is down
3) heeft weer een Database probleem
4) werkt prima
1,2 3n 3 komen meeste voor
4 bij hoge mate van uitzondering
Niet om CB af te zeiken, is prima werkt wat ze doen, maar et is gewoon niet voorruit te rammen meestal
Verwijderd
Je kan op zich wel spelen bij clanbase, alleen je screensaver moet wel aan staan anders brandt het beeld in.
haha lolOp zondag 11 maart 2001 00:18 schreef ZAC het volgende:
Je kan op zich wel spelen bij clanbase, alleen je screensaver moet wel aan staan anders brandt het beeld in.
volgens mij las ik ergens iets btw dat hun raid controller kapot is
vandaar ook het bericht:
We hope to be back up Sunday morning.
Latest news on #clanbase (quakenet) or this forum
We're very sorry for the trouble
Please click on the banner; we may be down but we still have our expenses.
Like write-offs.
Zal ik jullie eens wat vertellen, Clanbase was gewoon gehacked, en ik weet het 100% zeker. Die gast zei dat ze de Database gewoon terug kregen. Maarja, wanneer dat gebeurd
Nog een site die niet helemaal snapt waar de beperkingen van een database liggen.
Uh ik weet niet of je ervaring hebt met het bouwen en onderhouden van webapplicaties maar normaal gesproken is 3 dagen down errrrrrrrrrrrug veel als het gaat om maintenance.Op maandag 12 november 2001 11:56 schreef The Fox het volgende:
Relax..
ClanBase is down for maintenance
Overigens heb ik begrepen dat er een raid schijf stuk is gegaan en dat het nogal gecompliceerd was om de boel werkent te krijgen, wat ik zelf vermoed is dat men gewoon problemen heeft om de database weer goed te krijgen, misschien dat men geen goede backups heeft etc.
Hey rapt ga es aant werk man 
Trouwens, ga je naar HCC en die lan van netgamez aubade? (Nieuwegein).
En CB had idd wat RAID HD problems, maar volgens inside information (
) is alle data goed gebleven
Trouwens, ga je naar HCC en die lan van netgamez aubade? (Nieuwegein).
En CB had idd wat RAID HD problems, maar volgens inside information (
Ik weet niet waar jullie het over hebben dat het zo sloom gaat
Maar bij mij gaat het gewoon rete snel (150 kb's down constant!) *Download is een file, en kijk hoe snel het gaat!
ik kreeg wel een foutmelding:
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /usr/local/apache/htdocs/news.php on line 438
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /usr/local/apache/htdocs/news.php on line 438
mja wel gehacked dus 
All's well that ends well
by: Tal - Comments (1)
Last week one of the ClanBase servers was hacked by intruders who gained access to our database. When I found out about this Thursday evening I quickly copied the database to a safe place and completely reinstalled the server Friday morning. To my total horror I then discovered the database copy I had was incomplete, very incomplete...
I honestly thought at that time that ClanBase was dead and gone...
More later - have to do some stuff (major cliffhanger !)
All's well that ends well
by: Tal - Comments (1)
Last week one of the ClanBase servers was hacked by intruders who gained access to our database. When I found out about this Thursday evening I quickly copied the database to a safe place and completely reinstalled the server Friday morning. To my total horror I then discovered the database copy I had was incomplete, very incomplete...
I honestly thought at that time that ClanBase was dead and gone...
More later - have to do some stuff (major cliffhanger !)
Dat is dan toch ook maintenance ??Op maandag 12 november 2001 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uh ik weet niet of je ervaring hebt met het bouwen en onderhouden van webapplicaties maar normaal gesproken is 3 dagen down errrrrrrrrrrrug veel als het gaat om maintenance.
Overigens heb ik begrepen dat er een raid schijf stuk is gegaan en dat het nogal gecompliceerd was om de boel werkent te krijgen, wat ik zelf vermoed is dat men gewoon problemen heeft om de database weer goed te krijgen, misschien dat men geen goede backups heeft etc.
Goed clanbase is er weer, alles werkt ik merk alleen dat wars gespeeld tussen 6-11 en het moment dat cb down ging niet verwerkt zijn (verloren gegaan zijn) nahja goed wij hebben in die periode niet gespeeld iig en de schade is zeer beperkt, no worries 
bovenstaande geld voor de SF international ladder, de andere ladders interesseert me niet en ik weet nie hoe het daar zit.
bovenstaande geld voor de SF international ladder, de andere ladders interesseert me niet en ik weet nie hoe het daar zit.
www.simsport-racing.com
Dat noem ik geen maintenance maar prutswerk.Op maandag 12 november 2001 13:23 schreef The Fox het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook maintenance ??
Hoe zit het met de wars die tijdens het weekeinde zijn gespeeld?! (waaronder die van ons tegen Cheb_).
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
word gefixed
als er iets niet klopt nadat er opde Frontpage staat dat CB weer 100% is moet je het melden
tot die tijd
wachten
als er iets niet klopt nadat er opde Frontpage staat dat CB weer 100% is moet je het melden
tot die tijd
wachten
Oh nee, heb ik net in die periode mijn clan-lijst aangepast met nieuwe member-id's en passwords, IS ALLES WEER IN DE OUDE STAAT, dus staan er geen clanmembers meer op onze site
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Indeed, en weer toevoegen lukt ook bijna nietOp maandag 12 november 2001 18:23 schreef Ronnie_T het volgende:
Oh nee, heb ik net in die periode mijn clan-lijst aangepast met nieuwe member-id's en passwords, IS ALLES WEER IN DE OUDE STAAT, dus staan er geen clanmembers meer op onze site
Clanbase is vandaag ff down voor onderhoud, maar lijt erop dat er wel wat ontbreekt in hun database wat niet meer teruggehaald kan worden, zoals mijn complete clan 
Clanbase op quakenet:
Clanbase op quakenet:
Clanbase is scheduled for maintenance today! | Old matchconflicts are lost ][ There is some missing stuff yes we know
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
doetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutnietdoetutniet
Pff, misschien zijn ze wel weer gehacked.. Hopen dat ze die match-informatie van gisteren kwijt zijn, want die war was nogal vernederend
Pagina: 1