Toon posts:

MacBook wil niet downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn MacBook, namelijk deze wil geen bestanden downloaden. Als ik in Firefox of Safari een link aanklik krijg ik, ipv een toevoeging aan mijn downloadlist waarin het item begint te downloaden, een wit scherm met daarboven de naam van het bestand. De pagina geeft aan bezig te zijn met laden maar dit stopt niet. De enige optie die ik momenteel heb is om op iedere link een rechterklik te doen en dan 'opslaan als' aan te geven.

Weet iemand wellicht hoe dit probleem kan worden opgelost?

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07-2025
Sesame!

Speed Downloader 5 - if you're experiencing anything like I have - please remove this program in the the MAIN library. eg. Macintosh HD\Internet Plug-ins\Speed Downloader 5.plugin (get rid of this and relaunch your browser and you should be back to normal).

Whoever made this product should be ashamed of themselves. It appears to tie itself to Safari/Firefox very tightly - and prevents you from downloading. Fortunately I found the offending file - thank goodness I didn't have to 'download' an app to do it - because that wouldn't be funny.
Probeer dat eens :)
Edit: graag gedaan hoor :+

[ Voor 4% gewijzigd door filenox op 22-04-2010 20:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
en dan blijkt het zo eenvoudig te zijn. Enorm bedankt. Het werkt weer zoals het hoort nu.