SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Edit: Nee, daar is ook niks te vinden, kabel zit er goed in. De luidspreker kan ik niet zien, daar kan ik niet bij komen zonder dat alles stuk gaat.
[ Voor 45% gewijzigd door Tsurany op 22-04-2010 20:20 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hij is al stuk, dus wat heb je te verliezen?Tsurany schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:14:
Geen idee hoe ik daar moet kijken, zal het proberen maar volgens mij maak ik het dan erger.
Edit: Nee, daar is ook niks te vinden, kabel zit er goed in. De luidspreker kan ik niet zien, daar kan ik niet bij komen zonder dat alles stuk gaat.
Wise enough to play the fool
Maar je moet maar even kijken of hij nergens vastgeklikt zit, meestal zit er een soort kliksysteem in wat met de goede techniek zo los te halen is.
Ik verwacht trouwens dat je pech hebt, aangezien de kabel ook nog vanaf links naar rechts moet lopen, en je dus eigenlijk alles los moet halen als je het goed wilt onderzoeken. En je moet er echt wel verstand van hebben wil je hem dan weer in elkaar krijgen.
Maar trouwens, zat er geen garantie meer op dan? Maakt nu niet meer uit, aangezien je hem toch al zelf los heb gehaald, maar anders had je hem zo terug kunnen sturen..
De kabel van links naar rechts heb ik wel kunnen bekijken, daar kon ik relatief eenvoudig bij komen. Die kabel ziet er echter prima uit. Ik heb gekeken of ik hem open kon krijgen bij de speaker maar dat is niet gelukt, dat ding zit erg stevig vastgeklikt en ik heb al een aantal pinnetjes afgebroken maar hij zit nog steeds muurvast.
Dat garantie verlopen is maakt overigens niet altijd uit. Zoek een manier om senheiser te mailen met je defect. Leg uit wat er gebeurt is en vraag wat je moet doen (niet direct om een nieuwe vragen). Een beetje bedrijf gaat dan initiatief nemen en een oplossing zoeken waarbij hun trouwe klant tevreden wordt gesteld. (ik heb zelf zo een ervaring gehad met logitech, die een geweldige service hebben wat betreft niet werkende apparaten).
After a few years of use my PC151 suddenly doesn't produce sound from the left speaker anymore. Unfortunately my warranty has expired so I cannot send it back to the shop I purchased it from. I am looking for a way to fix this myself but I don't know where to start. I checked the wire but nothing seems broken or loose. Is there any way to fix this myself?
Dat naar Sennheiser gestuurd, kon niet meer typen omdat het niet meer dan 400 characters mocht zijn.
Heb hem eigenlijk nog niet getest op een andere geluidsbron omdat ik hem heb verwisseld met mijn HD201 (beter geluid maar zit waardeloos) en die direct een goed stereo geluid uitstuurt.
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 23-04-2010 08:31 ]