Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WIN7] Traag opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:37
Gisteren mijn ssd binnen gekregen, clean Windows 7 Ultimate x64 installatie erop.
Drivers etc geinstalleerd, opstarttijd tot login scherm was +- 20 seconden.

Gisteren nog wat kleine programma's geinstalleerd en wat Windows updates, nu is de opstarttijd 2.5 minuten :S.

- CrystalDiskMark geeft nog steeds goede resultaten;
- Staat in ACHI mode.

Wie heeft er tips?

Alvast bedankt.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 11:54
De kleine programma's die je noemt 1 voor 1 deinstalleren en kijken wat het veroorzaakt?

Windows updates kan natuurlijk ook het probleem zijn, maar dan moet je fresh install doen en 1 voor 1 de updates installeren. Ik zou eerst de andere programma's verdenken.

Whatever

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:37
Heeft dit iets te maken met het opstarten zelf? Als je dus nog niet je profiel laad...?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Troubleshooten.

Maar buiten dat: eigenlijk verwachten we hier op GoT dat je daar zelf alvast mee aan de slag gaat door bijvoorbeeld eerst je licht op te steken door de searchfunctie hier of via je internet-searchengine-naar-keuze.
We kunnen van alles gaan roepen, maar met die eigen inzet kun je vaak al een groot deel van je probleem beter in kaart brengen.
En uiteindelijk leer je daar meer van dan dat je 'achterover blijft zitten' en is de kans groter dat je je oplossing al dan niet met hulp vindt doordat je de open deuren zelf al ingetrapt hebt - die dingen die je zelf al uitgezocht hebt hoeft niemand voor de tigste keer weer opnieuw op te gaan noemen ;)

Het algemeen beleid op het forum is daar dan ook behoorlijk duidelijk in.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.