Hallo mijn Acer Aspire 9300 herkent mijn usb apparaten sinds kort niet meer. Bij de poorten aan de zijkant gebeurt er helemaal niets meer. Bij de poort aan de achterkant merkt het systeem het blijkbaar nog wel op dat ik mijn muis aansluit. Ik krijg de melding dat er een apparaat gevonden is. Vervolgens krijg ik de melding dat het apparaat niet herkent wordt. Ik heb al geprobeerd de laptop terug te brengen in de fabrieksinstellingen. Dit hielp echter niet.
Nu vrees ik dat mijn moederbord zijn tijd heeft gehad. Kan het nog iets anders zijn en hoe kan ik dit controleren?
Anders, Wat zou het ongeveer kosten om het moederbord te laten vervangen? Ik ben namelijk bang dat het bijna niet de moeite waard is t.o.v. gewoon een nieuwe laptop te kopen?
p.s. het ligt niet aan de muis ;-)
Nu vrees ik dat mijn moederbord zijn tijd heeft gehad. Kan het nog iets anders zijn en hoe kan ik dit controleren?
Anders, Wat zou het ongeveer kosten om het moederbord te laten vervangen? Ik ben namelijk bang dat het bijna niet de moeite waard is t.o.v. gewoon een nieuwe laptop te kopen?
p.s. het ligt niet aan de muis ;-)