Laptop (acer) herkent Usb apparaat niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mijn Acer Aspire 9300 herkent mijn usb apparaten sinds kort niet meer. Bij de poorten aan de zijkant gebeurt er helemaal niets meer. Bij de poort aan de achterkant merkt het systeem het blijkbaar nog wel op dat ik mijn muis aansluit. Ik krijg de melding dat er een apparaat gevonden is. Vervolgens krijg ik de melding dat het apparaat niet herkent wordt. Ik heb al geprobeerd de laptop terug te brengen in de fabrieksinstellingen. Dit hielp echter niet.

Nu vrees ik dat mijn moederbord zijn tijd heeft gehad. Kan het nog iets anders zijn en hoe kan ik dit controleren?
Anders, Wat zou het ongeveer kosten om het moederbord te laten vervangen? Ik ben namelijk bang dat het bijna niet de moeite waard is t.o.v. gewoon een nieuwe laptop te kopen?

p.s. het ligt niet aan de muis ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je al getest of het met een Live CD (knoppix of BartPE) ook gebeurt? Moederbord vervangen in een laptop is niet echt kosteffectief.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 13:20
wat valt er bij Acer onder terugbrengen naar fabrieksinstellingen? is dit een compleet schone installatie? of stonden al je bestanden en dergelijk er na die tijd nog op?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleyman
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Heb je toevallig geen usbhub met voeding liggen? Zo kan je controleren of het geen voedingsprobleem is.
In elk geval zal het idd niet de moeite zijn om het moederbord te vervangen...
Wat je wel misschien kan is een "pcmcia" kaart kopen met usb poorten.