Ik heb nu een Linksys WRT54GL staan maar ja dat is geen N router. Zo heb ik ook 2 Xbox 360's in huis die I.V.M. NAT type porten open moeten hebben. Nou heb ik dat voor 1 gedaan maar die 2e kan niet want me router mist nog 2 plaatsen om ook die poorten open te kunnen gooien. Nou heb ik een goede Linksys router gezien (Linksys WRT320N-EW Dual-Band Wireless-N Gigabit Router). Dus dan wou ik die er bij hebben. Zodat ik daar me 2e xbox op aansluit en dan poorten voor die open gooi. En dat onze laptops in huis die N ondersteunen op N router aangesloten kunnen woorden en de rest op die oude G router. Ik heb ook een NAS staan die ik dan op de nieuwe router aansluit.
Ik weet dat ik die 2 routers kan gebruiken alleen weet ik niet zeker of het gaat werken met die poorten dat ik op de G router poorten open gooi en dan ook nog is op de N.
Kan iemand mij dat vertellen of heeft iemand nog surgesties.
Wensen: Nieuwe gigabit N router 2 xboxen met bijde de 6 poorten open.
Hier plaatje hoe het er dan uit zou moeten zien.

De routers en alles wat daar aan aangesloten is zou ook omgedraaid kunnen woorden want dan zit me N router voor me G router en het lijkt mij wat beter dan G voor de N zoals op de afbeelding.
Met Vriendelijke Groeten,
Brian Vossen.
Ik weet dat ik die 2 routers kan gebruiken alleen weet ik niet zeker of het gaat werken met die poorten dat ik op de G router poorten open gooi en dan ook nog is op de N.
Kan iemand mij dat vertellen of heeft iemand nog surgesties.
Wensen: Nieuwe gigabit N router 2 xboxen met bijde de 6 poorten open.
Hier plaatje hoe het er dan uit zou moeten zien.

De routers en alles wat daar aan aangesloten is zou ook omgedraaid kunnen woorden want dan zit me N router voor me G router en het lijkt mij wat beter dan G voor de N zoals op de afbeelding.
Met Vriendelijke Groeten,
Brian Vossen.
[ Voor 21% gewijzigd door CrazyDJBrian op 22-04-2010 16:35 ]