Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs mijn gmail wachtwoord veranderd. Toen kreeg ik op mijn Blackberry Bold 9700 de melding dat ik mijn wachtwoord ook op mijn telefoon moest bijwerken. Meerdere malen geprobeerd, heb ondertussen zelfs al weer geprobeerd opnieuw mijn email te instellen op mijn telefoon maar niks lukt.
Ik krijg telkens de melding dat mijn wachtwoord niet bij mijn emailadres hoort, maar hij pakt hem op de pc wel.
Iemand hetzelfde probleem en al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lidelf
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2023
Welke provider heb je?

heb je een BIS/BES account?

indien BIS heb je een account op de desbetreffende site van de provider?

Gr.
LiDelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:20:
Ik heb onlangs mijn gmail wachtwoord veranderd. Toen kreeg ik op mijn Blackberry Bold 9700 de melding dat ik mijn wachtwoord ook op mijn telefoon moest bijwerken. Meerdere malen geprobeerd, heb ondertussen zelfs al weer geprobeerd opnieuw mijn email te instellen op mijn telefoon maar niks lukt.
Ik krijg telkens de melding dat mijn wachtwoord niet bij mijn emailadres hoort, maar hij pakt hem op de pc wel.
Iemand hetzelfde probleem en al opgelost?
Tik het wachtwoord eens een keer zodat je het ziet (en dus ook zeker weet dat je het goed ingetikt hebt) kopier en plak het dan in het wachtwoordveld. Heb het zelf ook vaker met Latitude enz dat door de speciale karakters je snel tikfouten maakt.

Mijn boefje is liev!