Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Toegang tot forum X voor TS bij move

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Wat ik me af zit te vragen, er zijn topics die elders gestart worden en vervolgens een tik naar SG/HK krijgen. Wat als de TS daar geen toegang heeft, dan is ie z'n topic kwijt. Niet erg handig lijkt me zo, ik weet niet precies hoe jullie daar mee omgaan (uitleg = welkom) maar volgens mij komt het nogal eens voor.

Ik stel voor dat een TS geautomatiseerd énkel z'n eigen topic in kan zien op het moment dat het gemoved is naar een plek waar 'ie normaal gesproken niet bij kan. Uiteraard wel met een grens tot dat betreffende topic want het is niet de bedoeling dat je daarmee via een omweg de rest van de SG/HK in kan zonder dat dat goedgekeurd is door de crew ;)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een hele oude: Topics die verhuisd zijn naar de Huiskamer, maar dat beleid is in tussentijd nooit gewijzigd. Dus het is gewoon 'Topic naar de HK? Pech gehad!'.
De HK is tenslotte ook gewoon een extraatje en als je daar geen recht op hebt om welke reden dan ook, dan geldt dat ook voor eigen topics die alleen in de HK passen.
Voor SG speelt dit probleem veel minder en daar wordt dan ook altijd wel een passende oplossing bedacht.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Niet om m'n idee er doorheen te rammen maar even een vraagje ter zelfreflectie: hoe effectief zijn die passende oplossingen? :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Soms krijgt de TS vervroegd toegang, soms blijft het topic in een net iets minder passend forum staan. Het zijn serieuze topics, daar wordt wel wat moeite voor gedaan.

Overigens zit ik me net nog wat te bedenken: topics die naar bijvoorbeeld HKX of DO worden geschopt, daarvan wil je al helemaal niet dat de TS toegang houdt...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Toegang wordt per forumdeel geregeld, niet per topic, dus het lijkt me sowieso dat het niet makkelijk te realiseren is. Naast de hamvraag of het überhaupt wel wenselijk is natuurlijk. Sowieso zijn er ook gevallen waarbij je het absoluut niet wil, bijvoorbeeld als een topic uit SeM naar een crewforum gaat, dan moeten daar weer uitzonderingen op worden gemaakt.

The devil is in the details.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, ik ben met je eens dat het soms stom is dat een topic verdwijnt voor de topicstarter, maar om zoiets technisch op te lossen is een onwijze ingreep in het rechtensysteem van React, en aangezien, zoals DirkW al zegt, er ook prima door de mod oplossingen te fix0ren zijn, lijkt me dat we die tijd beter aan iets kunnen besteden waar iedereen wat aan heeft ipv. een paar randgevallen :)
Sorry :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.