Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cabo087
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
Over enkele weken heb ik wat tijd om is wat voor de android OS te gaan ontwikkelen (proef applicatie).
Een leuk idee is echt lastig te vinden dus de vraag aan jullie:
Wat mis jij op je mobieltje? Wie weet is het wel iets om mee te beginnen.

Ik hoor het wel van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59
Wat ik nog niet heb kunnen vinden op de market is een goeie wekker voor android. Ik kom van windows mobile en hoewel alles onder android beter werkt, mis ik wel mijn galarm (ageye.de), wat ik een erg fijn programma vind.

Een ander idee is een goede takenlijst, waarbij het vooral van belang is dat er een goeie homescreen widget bij zit, zodat je op je scherm een (klein) overzichtje hebt van de "things to do".

Ik heb pas sinds enkele weken een Desire dus ik heb nog lang niet alle apps zelf geprobeerd maar dit zijn twee dingen die ik tot nu toe nog niet naar volle tevredenheid voor mekaar heb gekregen. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:03
Wat mooi zou zijn (maar 't is misschien onmogelijk) is een alarm dat ook kan afgaan terwijl de telefoon uit staat. Dat vind ik het grootste gemis aan Android (naar verluidt kan Symbian dat wel, en op letterlijk alle dumbphone OS's die ik ooit gehad heb werkte dit prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Een degelijke call recorder die het gesprek volledig opneemt, dus niet enkel de microfoon. (eerder een discussie hierover meegemaakt dus alvast een disclaimer; ik ben goed op de hoogte van de relevante wet- en regelgeving, en weet onder welke omstandigheden dit wel en niet mag.)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 22:38

TMoose

Mooooooose !!

Zo'n call recorder zou inderdaad ook hier aftrek vinden :)

Verder een app om TMS-RDS van de interne FM radio beschikbaar te maken voor navigatie-apps :)

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 10:59

J-P

Syntax erro....

wat ik nog niet ben tegen gekomen in de market is
1. een programma wat items aan of uit zet als je de telefoon oplaad, op die manier kan je bijvoorbeeld standaard bluetooth aanzetten als je de tel In de autolader zet.
2. wat ook wel een leuke applicatie zou zijn is een app launcher die gebruikt maakt van de G- sensor. als je bijvoorbeeld je toestel schut dan start die een bepaald programma op.
3. nog een programma wat interessant kan zijn is een app waarmee je de auto backlight kan verbeteren. je eigen voorkeuren dus opgeven, minimaal zoveel licht bij die licht sterke en Max licht om het donker.

trouwens erg tof dat je dit zo doet, nog even en xda is niet meer nodig hahaha.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Ik ben wel benieuwd wat je gaat maken, ik heb ook een aantal ideeën in mijn hoofd om te maken en een aantal daarvan worden nu ook hier genoemd. Auto backlight is er in elk geval één van.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een pacman game, met het Android poppetje als pacman en de spookjes als Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
Eredivisie applicatie met notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, of een tooltje dat in de achtergrond draait dat telkens als er een nieuw frontpage item is verschenen een icoontje toont in de notificationbar, als je hem dan naar beneden trekt zie je de titel van het nieuwe nieuwsitem. Je kunt daarop drukken zodat je browser wordt geopend naar die pagina, of op clear drukken op de melding te verwijderen. na automatisch 10 minuten verdwijnt het icoon vanzelf zodat je niet telkens handmatig hoeft te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dit soort verzoeken horen niet op GoT thuis. Als je een applicatie wilt ontwikkelen zul je toch echt zelf een idee moeten verzinnen.

Om bovenstaande reden gaat dit topic op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.