Ik heb het zojuist in dit topic al even aangehaald, maar gezien deze al wat ouder is open ik er toch maar even een nieuw topic voor ;-)
Hoofdpijn!
Ik mocht voor mijn nieuwe kantoor plek een systeempje samenstellen en heb gekozen voor het volgende:
- Asus P6T WS Pro
- Intel i7 980X
- 8GB Geheugen (Kingston HyperX 1600Mhz)
- Sata DVD Speler/Brander
- Sata 500GB harddisk
- Coolermaster Hyper 212 Koeler
- Coolermaster Cosmos kast
- Coolermaster SilentPro 850w voeding
- 2x 24" Acer V243HL monitoren
Na anderhalve week drama, stampvoeten, huilen en mijn leverancier lastigvallen krijg ik met geen mogelijkheid beeld uit de machine. Alle ledjes branden netjes en niets wijst erop dat er dingen verkeerd aangesloten zijn. Alle fans draaien en het moederbord reageert normaal op de reset en aan/uit knop. Als ik het geheugen eruit haal en de PC start piept 'ie netjes.
Tot nu toe geprobeerd :
- Alle hardware losgekoppeld behalve geheugen en processor
- Alle combinaties van geheugen plaatsing (naar aanwijzing van documentatie en forums)
- Meerdere videokaarten geprobeerd (Asus EN6200LE & Radeon 4870OC)
- Huilen en bidden
- Voeding gecontroleerd in ander systeem
- Geheugen omgewisseld voor OCZ geheugen (betere compatibiliteit) (OCZ3P1600LV4GK)
Niets werkt, ik krijg ook geen bliepje bij het opstarten.
Ik heb bij het moederbord een diagnose kaartje gekregen, maar de Code69 die op het display verschijnt wordt niet in het boekje beschreven, en ik kan er online niets van vinden. (Handig om niet al je codes in het boekje te zetten Asus, dikke pluim!)
Het staat hartstikke mooi onder/op mijn bureau, maar meer dan een zacht gezoem krijg ik er niet uit.
Iemand ideeën?
Hoofdpijn!
Ik mocht voor mijn nieuwe kantoor plek een systeempje samenstellen en heb gekozen voor het volgende:
- Asus P6T WS Pro
- Intel i7 980X
- 8GB Geheugen (Kingston HyperX 1600Mhz)
- Sata DVD Speler/Brander
- Sata 500GB harddisk
- Coolermaster Hyper 212 Koeler
- Coolermaster Cosmos kast
- Coolermaster SilentPro 850w voeding
- 2x 24" Acer V243HL monitoren
Na anderhalve week drama, stampvoeten, huilen en mijn leverancier lastigvallen krijg ik met geen mogelijkheid beeld uit de machine. Alle ledjes branden netjes en niets wijst erop dat er dingen verkeerd aangesloten zijn. Alle fans draaien en het moederbord reageert normaal op de reset en aan/uit knop. Als ik het geheugen eruit haal en de PC start piept 'ie netjes.
Tot nu toe geprobeerd :
- Alle hardware losgekoppeld behalve geheugen en processor
- Alle combinaties van geheugen plaatsing (naar aanwijzing van documentatie en forums)
- Meerdere videokaarten geprobeerd (Asus EN6200LE & Radeon 4870OC)
- Huilen en bidden
- Voeding gecontroleerd in ander systeem
- Geheugen omgewisseld voor OCZ geheugen (betere compatibiliteit) (OCZ3P1600LV4GK)
Niets werkt, ik krijg ook geen bliepje bij het opstarten.
Ik heb bij het moederbord een diagnose kaartje gekregen, maar de Code69 die op het display verschijnt wordt niet in het boekje beschreven, en ik kan er online niets van vinden. (Handig om niet al je codes in het boekje te zetten Asus, dikke pluim!)
Het staat hartstikke mooi onder/op mijn bureau, maar meer dan een zacht gezoem krijg ik er niet uit.
Iemand ideeën?
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer