Ik heb een FreeBSD machine met lpd en Samba geinstalleerd en nu kan ik op mijn windows pc de shares van Freebsd zien en benaderen. ook wordt mijn printer weergegeven en die kan ik ook gebruiken maar als ik ga printen gaat het eerst wel goed maar na een aantal regels tekst stopt de printer er gewoon net alsof er een datalimiet ergens ingesteld is. wie weet er een oplossing?
Ja de rechten staan wel goed want ik kan de printer zien en ik heb de printer geinstaleerd en hij kopieert het te printen bestand keurig in de spool directory en ded printer begint te printen. maar na een stuk of 10 regels tekst stopt de printer er mee en wordt spool directory weer geleegd.
wat zeggen de logfiles hierover?
ach...in een volgend leven lach je er om!
Hmm, zal ik vanavond ff bekijken ik kan nu niet bij mijn server komen.
De logfiles zeggen er niks over.
in de spooldirectory komt tijdens het printen een bestand te staan waar in staat dat de printer bezig is om te printe welke gebruiker en de grootte van printbestand.
de groote van het printbestand is in het textbestand altijd even groot. maar in het echt is het bestand veel groter dan wat er in het tekstbestand staat.
in de spooldirectory komt tijdens het printen een bestand te staan waar in staat dat de printer bezig is om te printe welke gebruiker en de grootte van printbestand.
de groote van het printbestand is in het textbestand altijd even groot. maar in het echt is het bestand veel groter dan wat er in het tekstbestand staat.
hahahaah
het kan soms ZO eenvoudig zijn : )
wat raar dat dus standaard die grootte beperkt is?
het kan soms ZO eenvoudig zijn : )
wat raar dat dus standaard die grootte beperkt is?
ach...in een volgend leven lach je er om!
Pagina: 1