Ik ben sinds kort weer bij mijn ouders in het buitengebied woonachtig. Kwa omgeving een hele vooruitgang maar kwa internet kom ik van een 30 Mbit en ben ik nu beland op een nog geen 1 Mbit lijn....
Ik heb een beetje zitten klooien en ik heb de volgende dingen gemerkt. Als ik de bijgeleverde copperjet modem/router direct op het ISRA-punt aansluit heb ik een 2 keer zo snelle lijn als wanneer de splitter ertussen zit. Deze wil ik dus alvast vervangen.
Hebben jullie nog meer tips wat ik kan testen? Ik wil er gerust wat uren aan klooien want zelfs een youtube stream is op dit moment al teveel gevraagd.
Even nog wat gegevens:
provider: InterNLnet
Transporteur: BBned
Gegevens van BBned:
Als jullie nog meer willen weten dan vraag maar want ik ben niet bepaald een goeroe met dit soort dingen maar ik krijg alles gevonden. Alvast bedankt.
Ik heb een beetje zitten klooien en ik heb de volgende dingen gemerkt. Als ik de bijgeleverde copperjet modem/router direct op het ISRA-punt aansluit heb ik een 2 keer zo snelle lijn als wanneer de splitter ertussen zit. Deze wil ik dus alvast vervangen.
Hebben jullie nog meer tips wat ik kan testen? Ik wil er gerust wat uren aan klooien want zelfs een youtube stream is op dit moment al teveel gevraagd.
Even nog wat gegevens:
provider: InterNLnet
Transporteur: BBned
Gegevens van BBned:
Modem: Coperjet(bijgeleverd)Postcode: 5561VE
Huisnummer: 3
Beschikbare Dienst Project Max snelheid
ADSL 2-8Mb/512Kb
ADSL2+ 8Mb/1Mb
SDSL 1.5Mb/1.5Mb
Gebundelde SDSL 6.0Mb/6.0Mb
DSL centrale
Afstand tot centrale 3985 meter
Code centrale Ehv-Vhn
Naam centrale Eindhoven-Veldhoven
Als jullie nog meer willen weten dan vraag maar want ik ben niet bepaald een goeroe met dit soort dingen maar ik krijg alles gevonden. Alvast bedankt.