Help! Ik ben erin getrapt! Ik kocht een dikke Sony Vaio (VPCF11M1E) in de veronderstelling dat ik dan wel een snelle laptop zou hebben die een paar jaar meegaat. Nou, de problemen starten al meteen bij de eerste opstart. Traag als dikke stront! Oorzaak: een tsunami aan bloatware (trials). Allemaal superheavy stuff, van Norton backup tot MacAfee virussoftware en Office 2007 (Home & Student). Even weggooien lukt niet. Sony waarschuwt zelfs dat de laptop dan niet goed meer werkt! En... natuurlijk géén clean install bijgeleverd!...
Wie heeft het probleem ook en is inmiddels zover dat ie een goed werkende 'clean install' heeft gefabriceerd???
Sony zelf laat verstek gaan. Zoek het maar uit, zeggen ze (met de waarschuwing dat hun product niet goed werkt als ik die trials die ze me in de maag hebben gesplitst verwijder!)...
Als ik dit had geweten, had ik het kreng nooit gekocht, zo'n dikke laptop en dan zo vreselijk traag!...
Wie heeft het probleem ook en is inmiddels zover dat ie een goed werkende 'clean install' heeft gefabriceerd???
Sony zelf laat verstek gaan. Zoek het maar uit, zeggen ze (met de waarschuwing dat hun product niet goed werkt als ik die trials die ze me in de maag hebben gesplitst verwijder!)...
Als ik dit had geweten, had ik het kreng nooit gekocht, zo'n dikke laptop en dan zo vreselijk traag!...