Geen beeld Teamviewer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 22:44
Beste Tweakers,

Ik gebruik al een tijd teamviewer om vanaf school mijn pc thuis over te nemen, helaas geeft dit de laatste tijd een probleem.
Als ik verbind met m'n pc dan krijg ik de eerste keer wel het venster met extern beeld maar het beeld staat stil en ik kan ook niets doen. Als ik dan teamviewer sluit en opnieuw verbinding probeer te maken zegt teamviewer dat de verbinding er wel is maar vervolgens opent het venter met extern beeld helemaal niet meer. ook naar een aantal keren teamviewer opnieuw opstarten helpt dan niet.
Ik heb gekeken of het proces van teamviewer toevallig nog open staat maar dit is niet het geval, ook heb ik andere versies van teamviewer geprobeerd maar dit helpt ook niet.
als ik de lokale computer opnieuw opstart dan herhaald dit zich weer.

Weet iemand wat het probleem kan zijn en heeft een oplossing ?

Alvast bedankt,
Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Geen idee wat het probleem is, maar ik gebruik voor het overnemen van mijn pc LogMeIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
@ Jackpoint
Logmein is inderdaad ook een optie maar ik heb voor teamviewer gekozen omdat deze, ook in de gratis versie, bestandsoverdracht ondersteunt, deze optie gebruik ik ook best vaak.

Het blijkt nu dat na +/-10 min het externe beeld wel actief wordt, maar dan is natuurlijk nog de vraag waarom dit zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Heb je al bij energiebeheer gekeken of je pc niet uit gaat na een bepaalde tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
dat lijkt me ook niet het probleem aangezien teamviewer wel aangeeft dat die verbonden is en als ik de lokale computer opnieuw opstart en dan weer connect krijg ik hetzelfde. (1 maal beeld maar vast, daarna niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 18:25
Ik heb iets soortgelijks gehad op mijn werk toen ik naar een gebruiker op zijn prive-pc moest verbinden om iets op te lossen. Het beeld liep ook vrij snel vast. Ik heb toen de kwaliteit op zijn laagst gezet en dat leek te helpen.
Pagina: 1