carmageddon II probs

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:19

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
ik zit nu in missie control freak waarbij je een paar air-controllers moet mollen in een verkeerstoren.
voor de toren staat een schans. nu heb ik geprobeerd om het raam van die toren te mollen door er tegen aan te 'vliegen' met die schans maar dat LUKT NIET!
ik krijg er wat barsten in en dan is m'n tijd op.
ik zie geen enkele andere manier om in die toren te komen.
hoe hebben jullie het gedaan en met welke auto?

This too shall pass

Verwijderd

Gebruik 'HellRod' (die met 666 op de zijkant) pak die toren als eerste, dan heb je de moeilijkste gehad:)

Als je op de schans bent een afterburner gebruiken... Gewoon blijven proberen...:)

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op vrijdag 09 maart 2001 14:59 schreef WarlordPain het volgende:
Gebruik 'HellRod' (die met 666 op de zijkant) pak die toren als eerste, dan heb je de moeilijkste gehad:)

Als je op de schans bent een afterburner gebruiken... Gewoon blijven proberen...:)
dus het moet wel zo? damn...heb er al 2 uur achter gezeten.
hellrod gebruik ik sowieso al, hb ontdekt dat die inderdaad het beste wil. en ligt er een afterburner bonus in de buurt? en vlieg ik er dan niet over heen?

This too shall pass

Verwijderd

Het is mij gelukt door er met een stevige auto telkens over de schans te gaan en dan maar toeteren. Gaan ze vanzelf dood...

Het klinkt raar maar het werkt wel!

suc6

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 16:04 schreef Major_Kean_Smith het volgende:
Het is mij gelukt door er met een stevige auto telkens over de schans te gaan en dan maar toeteren. Gaan ze vanzelf dood...

Het klinkt raar maar het werkt wel!

suc6
Jongejonge, als je nou een flamethrower hebt vuurt ie als je op de H (toeter) drukt heh..

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-02 20:13
Hellrod ? Nee man, gewoon die Volvo truck nemen, goede startpositie innemen en blijven proberen :)

iRacing Profiel

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
vaaaag
ik heb er al uren achter gezeten, probeer ik het ff na mijn vorige reply;
1e run, raam aan diggelen
2e run, in 1 keer binnen en mannetjes dood

en blij dat ik was!