Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

msgina.dll kan niet laden

Pagina: 1
Acties:

• vishal_d
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:10
Heb hier ene laptop van dell.
Wilde eerst niet starten, fixboot, fixmbr geen succes.
chkdsk gedraaid niks gevonden. vervolgens wilde ik weer terug in recovery console van cd werkt de admin wachtwoord nie meer. alhoewel ik geen wachwoord heb kom ik er niet in.

Restart gedaan boot door maar weer restart, met F8 disable restart gedaan krijg een melding met ntdll.dll error. Die heb ik inmiddels van cd een copy command gedaan en kom weer verder.
Krijg nu een melding, msgina.dll could not load.

Van alles geprobeerd wat op het net staat, iemand suggesties. Er is ene topic hierover maar staat geen oplossing, wellicht iemand meegemaakt en opgelost?

Reinstall is het allerlaatste wat ik wil doen aangezien bedrijfslaptop met applicaties die vrijdag weer moeten draaien.

Wie o Wie kan mij uit de brand helpen :D

Alvast bedankt

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 16:46

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Zou de Microsoft knowledge base eens nalopen, als ik me niet vergis is dit een redelijk oud probleem waar al een hele poos een officiele hotfix voor is van Microsoft.

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• vishal_d
Dat snap ik, maar kan de hotfixe nie gebruiken als ik niet in veilig modus kan komen. Heb zoals ik al zei talloze suggesties die op het inet staan geprobeerd. Nog steeds geen geluk.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-11 22:14

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heeft het bedrijf geen basis image met deze applicaties er al in? En het is nu donderdag ochtend, als je er even goed voor gaat zitten, kan dit halverwege de middag met een nieuwe installatie weer gewoon draaien.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Draait er toevallig McAfee op?

• vishal_d
Ik hoor niet bij het bedrijf :P, ik heb gewoon een klant.

Maar de klant wilde zijn laptop al gefixt hebben voor vrijdag, anders moet ie naar andere kant van NL voor zijn laptop.

Draait geen McAfee op.
Dus niet de corrupte .DAT verhaal :P.

Ik kijk even verder, maar denk dat het mij niet meer gaat lukken. Enkel nog dus nieuwe image of een fresh install.
Badankt :D

[ Voor 18% gewijzigd door vishal_d op 22-04-2010 16:01 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:40

TheVMaster

Moderator WOS
vishal_d schreef op donderdag 22 april 2010 @ 00:44:
[....]
Reinstall is het allerlaatste wat ik wil doen aangezien bedrijfslaptop met applicaties die vrijdag weer moeten draaien.

Wie o Wie kan mij uit de brand helpen :D

Alvast bedankt
Over welke versie van Windows gaat het om te beginnen? Maar eh....het is een bedrijfslaptop van die klant van jou ofzo? Waarom gaat hij dan niet eenvoudig naar z'n systeembeheerder toe om het te laten fixen? Ik bedoel....stel ik zou ergens systeembeheerder zijn dan zou ik het niet echt op prijs stellen als medewerkers hun laptop, zijn de de bedrijfslaptop, zomaar naar iemand anders zouden brengen om te laten fixen.. :+

Maar eh...wat heb je allemaal al gevonden/gedaan, want simpel roepen dat je vanalles op het net al geprobeerd hebt is natuurlijk wel heel erg kort door de bocht...
Pagina: 1