Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• gizmostudios
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08-11-2016
Dag iedereen,

Ik ben inmiddels 6 dagen in bezit van de HTC Desire (geweldig toestel!) maar heb een probleem...
In de agenda app van HTC krijg ik het weerbericht niet weg. De optie is er wel in het menu om deze te verbergen, maar als ik deze uitvink gebeurd er niks. Het weerbericht van de huidige dag en aankomende 3 dagen blijft in m'n agenda, en het wordt al snel onoverzichtelijk. Verder zijn er al 2 weather widgets, dus het is totaal overbodig.

Als iemand me kan helpen, graag!

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Ik dacht, ik google eens en dacht bij de eerste hit: Je bent niet alleen:
http://forum.xda-develope...php?p=6255724#post6255724 :+

Maar zijn de weersberichten niet gewoon agenda items die je kunt verwijderen? Ik heb geen idee van de app, hoor. Ik heb hem niet.

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07:38
Heb je niet toevallig in je Google agenda het weer aanstaan? Misschien dat ie daardoor blijft syncen ook al zet je het op je gsm uit.

To dare is to do

• gizmostudios
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08-11-2016
Ik heb de oplossing gevonden!

Ik dacht ook idd dat het kwam omdat mijn Google Calendar (PC) het weerbericht liet zien, dus heb ik deze calendar online verwijderd. Daarna de telefoon gesynchroniseerd... nog steeds geen resultaat. Maar wat blijkt: zodra je HTC Calendar voor het eerst synchroniseert met je Google account neemt deze al je Calendars over. Oók de default Weather Forecast calendar. Maar als je een calendar online verwijdert wordt deze niet uit je telefoon verwijdert. Je moet dus handmatig deze uit je telefoon verwijderen en wel op de volgende manier:

Ga naar [Agenda]
druk op [Menu]
kies [Meer]
kies [Agenda's]

Hier zie je een overzicht van de beschikbare agenda's, en Weersverwachting staat hier default ingeschakeld. Schakel deze uit en je bent klaar. Het is erg verwarrend dat de optie in Instellingen bestaat waar je "Inclusief weer" kunt aan- en afvinken. Dit doet namelijk helemaal niks.

Bedankt voor de hulp, hopelijk heeft de volgende Desire gebruiker met dit probleem hier iets aan!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True