32GB USB Drive kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een 32GB USB drive voor portable spellen, zodat ik een beetje daarmee kan kloten op school enzo. Ik ben niet van plan om op Ebay te kopen ivm al die fake USB drives, waarbij wordt gezegd dat ze 32GB zijn, maar eigenlijk maar 1GB zijn o.i.d. Nu zoek ik dus nog een goede winkel waar ik deze goedkoper kan krijgen dan in de PriceWatch, sites zoals DX, die betrouwbaar en goedkoop zijn, maar niet in de PriceWatch staan.

Iemand nog ideeën?

BTW nee er is geen 32GB usb stick op DX

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-02 11:01

M2M

medicijnman

Moet het persé een 32GB variant zijn? Die dingen zijn nu eenmaal niet goedkoop...

-_-

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ja ik zoek eigenlijk wel een 32GB, ook vanwege het feit dat ik er eigenlijk WoW op wil zetten. Dan kan ik tenminste op de dagen dat ik veel tussenuren heb een beetje gamen :)

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
Op Ebay heb je ook gewoon trusted retailers, t kan prima dat die in de USA of hongkong goedkoper zijn dan hier.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Mr Alfabet schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:31:
Op Ebay heb je ook gewoon trusted retailers, t kan prima dat die in de USA of hongkong goedkoper zijn dan hier.
Ja, maar dan kun je je afvragen hoe betrouwbaar die 99.9% trusted mensen zijn, want niet iedereen gaat er meteen een 30GB groot bestand op zetten, om te testen of hij real is

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Uberhaupt is het maar de vraag of je een dergelijk groot bestand erop krijgt: de meeste USB-drives zijn FAT32 en dus gelimiteerd tot 4GB ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:38:
Uberhaupt is het maar de vraag of je een dergelijk groot bestand erop krijgt: de meeste USB-drives zijn FAT32 en dus gelimiteerd tot 4GB ;) .
Volgens mij zit er bij geen enkel portable spel een bestand van 4GB? En anders is formateren naar NTFS ook een optie, toch?

• Saxsymbol
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-10-2025
Externe HD?
Heb je voor rond de 60gb zonder voeding.
En niet te groot,

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

offtopic:
Daar zal je school blij mee zijn, heb je niks beters te doen op school dan WoW spelen?

See you in another life, brother.

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-02 11:15
sowieso heb je er aan gedacht dat de poorten van wow wel is dicht zouden kunnen staan waardoor je alsnog niet kan game :P?

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Saxsymbol schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:40:
Externe HD?
Heb je voor rond de 60gb zonder voeding.
En niet te groot,
Ik zal er eens naar kijken, als dat zou kunnen voor niet al te veel geld is dat wel een leuke oplossing
hellfighter87 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:44:
sowieso heb je er aan gedacht dat de poorten van wow wel is dicht zouden kunnen staan waardoor je alsnog niet kan game :P?
Mijn school heeft niet zo veel kennis op game gebied, volgens mij laten ze vrij veel poorten open. We kunnen ook gewoon ut2004 en quake doen (mits het is geinstalleerd, door een leerlingen login die wordt herkend als admin >:) )
DM.Aram schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:41:
offtopic:
Daar zal je school blij mee zijn, heb je niks beters te doen op school dan WoW spelen?
Op het moment dat je 4 tussenuren op een dag hebt, dan kan je je echt niet 4 uur met school bezig houden, en het is voor mijn gezondheid ook beter dat ik dan kan gamen (anders wordt het 4x op een dag naar appie :P

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Zo help je ook het nut de pricewatch om zeep,

Oh ja ik wil iets kopen wat wel goedkoper is dan de meeste winkels, maar wel net zo betrouwbaar ..
daar starten we dan een apart topic over. als we dat voor elk van de artikelen in de pricewatch zouden doen zou de pricewatch best wel nuteloos worden ...

Iperf

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ik heb al 4 van deze 32GB USB sticks gekocht en allen werken nog steeds 100% perfect:

ByteStor 32GB USB High Speed "Dataferry" Pink Flash Drive (Amazon.co.uk)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/1jrmag.jpg

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
fish schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:48:
Zo help je ook het nut de pricewatch om zeep,

Oh ja ik wil iets kopen wat wel goedkoper is dan de meeste winkels, maar wel net zo betrouwbaar ..
daar starten we dan een apart topic over. als we dat voor elk van de artikelen in de pricewatch zouden doen zou de pricewatch best wel nuteloos worden ...
Ik ben het hier niet mee eens, PW is wel een goede database, maar shops zoals DX staan er niet in, of betrouwbare Ebay users...

Aan de andere kant snap ik jouw reactie ook wel, maar ik kon er geen topic over vinden in het forum (ja een paar van een 2007 waarin 16GB usb's nog niet uit waren.)

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Neobahamuth schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:49:
Ik heb al 4 van deze 32GB USB sticks gekocht en allen werken nog steeds 100% perfect:

ByteStor 32GB USB High Speed "Dataferry" Pink Flash Drive (Amazon.co.uk)
[afbeelding]
Op zich wel een leuke, maar als je de blauwe versie neem (die is namelijk goedkoper) en dan zonder verzendkosten berekend kom je op iets van 54 euro, dan kan ik beter 1 uit de PW nemen, van 58 euro.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste Guussieboy, de pricewatch is er nu juist voor om te zien waar je produkten tegen welke prijs kunt vinden. Veiligsites als e-bay hebben ook zo hun eigen systeem om te achterhalen hoe betrouwbaar een verkoper is en daarna is er nog simpel weg een stuk gezond verstand. Een produkt dat overal voor 50 euro wordt verkocht, maar op een veilingsite wordt er 20 euro gevraagd dan kun je op je klompen aanvoelen dat er iets niet in orde is.

Verder is dit ook een onderwerp wat geheel niet in het subforum OM thuis hoort, maar eerder in het Shopping Forum, toch ga ik het topic niet verhuizen aangezien het naar mijn idee niet topic waardig is om de genoemde redenen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.