Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Garantie? Ik zou eerst daar naar de mogelijkheden kijken alvorens zelf aan de voeding te gaan knutselen en daarmee, zeer waarschijnlijk, je kans op garantie te verspelen.
[ Voor 89% gewijzigd door karstjan op 21-04-2010 17:56 ]
controleer of de voeding niet een temperatuur gestuurde fan heeft cq. heeft hij al eerder zulk gedrag vertoont?
als hij kapot is geldt volgens mij:
nog garantie:
- garantie claimen.
Geen garantie:
- wees creatief: schroef open, kijk naar de specs van de fan (snelheid, luchtverplaatsing en voeding e.d.)
of:
- koop een nieuwe voeding
sowieso zou ik niet blijven doordraaien met een voeding met kapotte fan, aangezien dat ding er voor een reden in zit.
als hij kapot is geldt volgens mij:
nog garantie:
- garantie claimen.
Geen garantie:
- wees creatief: schroef open, kijk naar de specs van de fan (snelheid, luchtverplaatsing en voeding e.d.)
of:
- koop een nieuwe voeding
sowieso zou ik niet blijven doordraaien met een voeding met kapotte fan, aangezien dat ding er voor een reden in zit.
Hij heeft nooit eerder zulk gedrag vertoont.
Garantie heb ik denk ik ook niet meer voeding heb ik al jaartje.
Ja precies dat dacht ik dus ook moet maar niet door blijven draaien met kapotte fan aangezien die dan nogal warm wordt :'')
Garantie heb ik denk ik ook niet meer voeding heb ik al jaartje.
Ja precies dat dacht ik dus ook moet maar niet door blijven draaien met kapotte fan aangezien die dan nogal warm wordt :'')
Tagan geeft 2 jaar garantie als ik me niet vergis. Claimen dus
Permanent wintericon!
Hmmm ff contact opnemen dan maarWokkels schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:33:
Tagan geeft 2 jaar garantie als ik me niet vergis. Claimen dus
Naaimachineolie in de lager wil ook wel eens wonderen doen. Alleen wanneer je nog garantie hebt, zou ik daar toch voor gaan. Of wat anderen zeggen, andere fan / voeding. Niet te lang zo door gaan, kans op ellende is vrij groot met een stilstaande fan.
Pagina: 1