Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Op de release date van gta 4 voor de pc heb ik deze aangeschaft in 2008 via bol.com
Sindsdien heb ik deze 2 keer geinstalleerd vanwege het herinstalleren van windows. Bij de 3e keer ging dit allemaal goed tot ik bij dvd 2 kom en deze totaal niet wordt herkend op meerdere pc's. Ik heb de dvd altijd bewaard in het hoesje en deze is nauwelijks gebruikt, je hebt ook alleen dvd 1 nodig voor het spelen.

Er zitten geen duidelijk zichtbare krassen of iets dergelijks op, ik heb rockstar support al gemaild voor een oplossing maar nog geen reactie.

Ik wil episodes from liberty city ook aanschaffen dus zou graag eerst gta4 gewoon geinstalleerd willen hebben.( ik weet dat dit niet nodig is)

Mijn vraag is hebben meer mensen zoon situatie meegemaakt en wat hebben hun toen er tegen gedaan? Heb ik nog iets te eisen tegen over Rockstar?

Ik kan natuurlijk ook proberen de dvd via minder legale wegen te downloaden en op die manier de game te installeren maar ik heb het liever gewoon normaal opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Als je software koopt koop je in feite een licentie om het product te gebruiken.
Of beter gezegd: Het spel word nooit jouw eigendom.
Als je op die manier denkt is er dus helemaal niks op tegen om even een bit-per-bit gelijke copy van die DVD van het internet te downloaden.
Dat is de snelste oplossing en volgens mij niet illegaal als je het orgineel zelf hebt.

Als je een goede bron vind kan een 1 op 1 copy ook niet gevaarlijk zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Kain_niaK op 21-04-2010 17:55 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Zolang je een bron hebt waarbij je niet upload (dus geen torrents ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar bestaat er een kans dat Rockstar mij een nieuwe dvd opstuurt?

Ik ga maar eens proberen of ik van een vriend de dvd kan lenen of zo maar vind toch erg vreemd dat het een dvd van in een hoesje zitten onleesbaar kan worden.

Via torrents downloaden krijg je denk ik ook al gauw een crackversie, en op nieuwsservers kan ik niet een goede vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Als je een crack versie download dan heb je ook de orginele DVD's op de cracks na dat gewoon een andere exe is. Andere bestanden worden niet verandert tenzij het een rip is waar filmpjes en zo uit het spel worden gehaald of heel erg gecomprimeerd. Maar dat werd alleen vroeger gedaan toen bandbreedte schaars was.
Dus download gewoon een betrouwbare torrent waar veel reacties bij staan en van een betrouwbare uploader. De kans dat je een nieuwe DVD krijgt lijkt mij nihil maar je kunt het altijd proberen.
Alleen duurt dat waarschijnlijk veel langer als dat je bereid bent om te wachten.

De tweede installatie DVD word waarschijnlijk niet met DRM beveiligd tenminste niet tijdens het installatie proces. Dus als je een DVD download hoeft hij alleen maar dezelfde bestanden te hebben en nog niet eens bit per bit gelijk te zijn. Daarna brand je hem of beter nog inladen in een virtuele cdrom speler.

[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 21-04-2010 18:13 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

volgens mijn kost gta4 nu 5 euro ofzo toch ? valt nog best tegen pricewatch: Grand Theft Auto IV, PC

[ Voor 61% gewijzigd door Fish op 21-04-2010 18:24 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Voor Liberty City Stories heb je de originele niet nodig.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is toch onzin om opnieuw geld uit te geven aan een game die niet door jou schuld kapot is gegaan?
Ik weet dat je de orginele niet nodig hebt maar zou hem wel graag nog gewoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Meestal krijg je toch gewoon een nieuwe dvd als je hem terugstuurt?
Pagina: 1