Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik een hekel heb om iedere zoveel tijd te kijken of ik een belangrijk berichtje heb ontvangen en een kleine blackberry me te klein is zoek ik een Tablet PC / Ipad of mypad.

Zie hier wat ik ben tegengekomen op het net.

Afbeeldingslocatie: http://eu.chinavasion.com/images/chinavasion-CVMB-M76-2-1-1.jpg

Ik zoek een aparaat dat GSM GPS MMS GPRS UMTS WIFI Bluethooth IR .( eventueel radio )

Platform heb ik nog niet besloten, HTC Desire is ee optie ( Android )
Zijn er meer aparaten zoals de Mypad die zich met de HTC desire kan meten ?

Ik wil hem gebruiken in de huiskamer maar ook op reis wil ik mijn pagina's bij kunnen werken ( mss ook wel met Flash werken )

Dit leek mij een goed alternatief voor de Ipad, die is me te duur
Wat kunnen jullie mij aanraden ?

aangezien vorige topic geen schopje heeft gehad , zet ik hem zelf hier ( hoop dat hij hier thuishoort )

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17
http://tinyurl.com/y6tcwwf

[ Voor 16% gewijzigd door Taartvarken op 21-04-2010 17:38 ]

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:40

RnB

Maar waarom zou je om de zoveel tijd moeten kijken of je een belangrijk berichtje heb gehad?
Je kan op iedere telefoon/smartphone aangeven dat ie geluid produceert en daar eventueel bij trilt, wanneer je een (belangrijk) berichtje heb.
Op zo'n iPad alternatief zal het precies hetzelfde werken als op een doodgewone telefoon..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben webmaster , en moet behalve berichten ontvangen ook scripts testen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zijn er meer aparaten zoals de Mypad die zich met de HTC desire kan meten ?

Wat kunnen jullie mij aanraden ?
We verwachten op GoT specifieke vragen. "Is dit goed? Wat moet ik nemen?" valt daar niet onder. Als je advies wilt verwachten we een wat uitgebreider topic dan dit. Dit voldoet in ieder geval niet aan Het algemeen beleid en gaat daarom op slot.

Dit topic is gesloten.