Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 12:05

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Topicstarter
Mannen, (als dit de verkeerde board is, sleep deze maar weg)

Ik bezit al een ruime tijd een Dell XPS M1710 (ja, die uit Stargate & The Big Bang Theory) en helaas zijn daar nu beide fans van kapot. Die voor de processor (groot) en voor de gfx (klein) zijn beide naar da ka-l.... :)

Nu kijk ik rond en vragen sommige Nederlandse shops er 70 pleuries voor... I ain't crazy.
Ik stuit op PC Hub.nl en daar gaan ze voor een magere 7 euro over de plank, kortom, zéér acceptabel. Ik vind alleen de site niet echt vertrouwen wekken, dus in het kader van laptop en spareparts, heeft iemand ervaring met PChub.nl? Zo ja, laat u horen!

Mijn dank is groot.

/edit
Kom ik an, zonder de parts schiet 't ook niet op.

Kleine MCF-J02AM05-2
Grote MCF-J01BM05-2

[ Voor 7% gewijzigd door ReSpawN op 21-04-2010 17:34 ]

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Het topic krijgt een kickje richting Shopping Forum, daar past deze beter thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

hoe oud is deze laptop? binnen 2 jaar kan je wellicht op coulance rekenen van dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het past inderdaad beter hier in het Shopping Forum, maar ook hier verwachten we wel enige eigen inzet. Kortom, wat heb je zelf allemaal al uitgezocht over deze shop?

Gezocht naar reviews?
Gekeken of ze een beetje fatsoenlijke voorwaarden hanteren?
Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten doorgelezen voor verdere tips?

Sowieso pas ik de titel even aan, want dit is een topic over ervaringen met pchub.nl en niet een topic over de Dell XPS M1710 :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:39
pchub.nl? wist niet dat ze ook een .nl hadden...

Maar ik heb er regelmatig besteld. Nooit problemen mee gehad. Wel zijn ze niet altijd even goedkoop, maar ze hebben wel vrij veel. Verzendkosten zijn redelijk.

Soms kun je het op Ebay goedkoper halen, maar dat is een kwestie van afwegen. Ik had t toen meestal met 2 weken ofzo in huis (hun verzenden geloof ik vanuit Singapore).

Je hebt alleen kans dat je nu rustig 5-8 weken mag rekenen ivm de achterstanden door de vliegverkeerellende.

ps: die kleine hebben ze niet voorradig...

[ Voor 16% gewijzigd door DJSmiley op 21-04-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 12:05

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Topicstarter
Aaah kijk dat zijn nou de antwoorden. Heel erg bedankt.

@ DaMarcus; ik dacht dat dat een ander type discussie board was. ;-)

@ darkstone; ik geloof 2-3 jaar oud helaas...

@ Orion84; nja, genoeg gezocht, anders post ik niet op GoT zien het hier streng is. Reviews kunnen vinden, ook mensen geprobeerd te contacteren maar niets van terug gehoord (ja, geen 2 uur gewacht maar 5 dagen).
Toch bedankt voor de link en informatie!

Ik wou de topic titel nog aanpassen maar kon niet vinden waar... in de edit kan ik alleen mijn bericht bewerken... (kinda GoT nubbage going on here)

@ DJSmiley; you rock. Thanks dude!

Age of the Geek, baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

MarkReSpawN schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:55:
[...]
@ Orion84; nja, genoeg gezocht, anders post ik niet op GoT zien het hier streng is. Reviews kunnen vinden, ook mensen geprobeerd te contacteren maar niets van terug gehoord (ja, geen 2 uur gewacht maar 5 dagen).
Toch bedankt voor de link en informatie!
Helemaal prima, maar geef dan even aan wat je gezocht en gevonden hebt en waarom je daaruit geen goed beeld hebt kunnen krijgen van de shop, dat is wel zo informatief voor anderen die dit topic vinden en dan kunnen we tenminste zien wat je zelf al gezocht en gevonden had :)
Ik wou de topic titel nog aanpassen maar kon niet vinden waar... in de edit kan ik alleen mijn bericht bewerken... (kinda GoT nubbage going on here)
[...]
Je kan zelf de titel niet aanpassen, dus dat je daar geen knopje voor kan vinden klopt helemaal. Als je achteraf bedenkt dat je titel beter kan, dan kan je een topic report aanmaken, middels dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1