Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Twee setjes speakers aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb eergister een nieuwe set speakers gekocht, en ik had nog een oude staan.
Nou vroeg ik mij af hoe ik ze zo moet aansluiten en instellen dat ze het alle twee doen.
Ik heb in mijn pc wel gewoon 2 speaker aansluitingen, maar nou krijg ik het bij mijn realtek
geluidskaart niet zo ingesteld dat het geluid door beide speakers tegelijkkomt.
Nu vraag ik mij af is dit wel mogelijk?
Ik heb bij geavanceerde instelling ingesteld dat voor en achteraansluiting simultaan twee audiostromen krijgen,
maar dan krijg ik alleen geluid bij de gene die ik heb ingesteld als standaard apparaat.

Groetjes Michel

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Blijven je huidige speakers op dezelfde plaats staan?
Oftwel staan er nu twee rechts en twee links?
Als dat het geval is kun je er het beste een splitter tussen hangen.
Deze bijvoorbeeld: http://www.bol.com/nl/p/e...00000005981883/index.html

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is zo,
ja ik heb nu inderdaad zon plug maar dat ding is echt heel verrot dus dat werkt voor geen meter mee met de kwaliteit dus das wel zonde, misschien kan ik er nog wat van maken.
Verder kan dit niet met instellingen gedaan worden?

Groetjes

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Post eens iets meer gegevens van je geluidskaart en welke drivers dat je gebruikt?
Dan kunnen mede-tweakers kijken waar in het menu een optie zou kunnen zitten dat het software matig geregeld kan worden.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een realtek high defenition geluidskaart,
wanneer ik bij apparaatbeheer en dan geluid kijk en dan bij realteak high defenition staat er dat mijn stuurprogramma versie 6.0.1.5943 is.

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:09

itarix

404 soul not found

Als je de Realtek HD audiomanager installeert kun je het wel goed instellen deze zit bij de officiële realtek driver.
meuk: Realtek HD Audio 2.46

Je kan hem opstarten door op het extra (low res) speaker icoontje in de tray te klikken.

Als je dan vervolgens op de audio out poort waar je tweede speakerset op zit klikt en deze op front speakers zet krijg je dezelfde output als je andere speakerset.

Verwijderd

Topicstarter
Hardstikke bedankt het is gelukt!
Pagina: 1