Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Net ben ik door Vodafone gebeld, en die hadden een "aanbieding" voor mij, met een verlenging.

Nadat ik wat gezocht en gerekend had bleek dit echter niet zo'n hele goede aanbieding. Als in: ik kon het goedkoper krijgen door gewoon opnieuw op hun site een abonnement aan te vragen.
Toen stond hij daar even met zn mond vol tanden.

Maargoed, nu de vraag:
Is het slim om nu zelf op internet te verlengen zodra dat kan? Of kan ik beter wachten tot ik opnieuw gebeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou er wel rekening mee dat je aansluit kosten moet gaan betalen als je nieuw klant bent en bestaande klanten hoeven dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 19:04

dominic

will code for food

^- met Fik

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:13:
Hou er wel rekening mee dat je aansluit kosten moet gaan betalen als je nieuw klant bent en bestaande klanten hoeven dit niet.
Ja, maar dan nog was het goedkoper in de shop :P.
En als ik op internet verleng hoef ik ook geen aansluitkosten te betalen..

[ Voor 11% gewijzigd door PerfectLight op 21-04-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:52
Hoezo moet hij daar rekening mee houden?? Hij is een verlengende klant.
PerfectLight schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:09:
Net ben ik door Vodafone gebeld, en die hadden een "aanbieding" voor mij, met een verlenging.

Nadat ik wat gezocht en gerekend had bleek dit echter niet zo'n hele goede aanbieding. Als in: ik kon het goedkoper krijgen door gewoon opnieuw op hun site een abonnement aan te vragen.
Toen stond hij daar even met zn mond vol tanden.

Maargoed, nu de vraag:
Is het slim om nu zelf te verlengen zodra dat kan? Of kan ik beter wachten tot ik opnieuw gebeld wordt?
Je mag doen wat je wilt, je kan zelf opzoek gaan naar een goede aanbieding daar heb je vodafone niet voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 22:50

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

En met een beetje onderhandelen krijg je die 'kosten' er vanaf.

Mijn ervaring is dat je in de winkel van een telecom aanbieder vaak meer gedaan krijgt mbt prijs/toestel, dan via de telefoon.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Als je een beetje assertief en een tikje brutaal bent / kan zijn, moet je naar de winkel gaan, een babbeltje maken en zaken doen.

Indien niet, dan bestel je hem op de interwebs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
418O2 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:19:
Als je een beetje assertief en een tikje brutaal bent / kan zijn, moet je naar de winkel gaan, een babbeltje maken en zaken doen.

Indien niet, dan bestel je hem op de interwebs
Ik dacht juist dat ze in die winkels minder snel je een aanbieding zouden toeschuiven dan via de telefoon, als ze jou bellen.. Maar mss zat ik ernaast :P

[ Voor 3% gewijzigd door PerfectLight op 21-04-2010 17:49 ]

Pagina: 1