Toon posts:

Logitech Harmony, hoe werken activiteiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een universele afstandsbediening. Ik zie dat Logitech er meerdere heeft, maar dat deze allemaal werken met activiteiten. Bijvoorbeeld de activiteit "DVD kijken" zou de DVD speler en surroundset + TV gelijktijdig kunnen inschakelen.

Mijn vraag: Is het ook mogelijk om een knop DVD in te drukken en dan handmatig de DVD speler te bedienen. Zo ook voor andere apparaten.

Tenslotte: Wat werkt handiger? Een knoppensysteem zoals op de 300i of een display zoals bv op de 525?

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-02 22:26
heb je al in het logitech harmony topic gekeken. [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 2]

https://bettyskitchen.nl

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:13

Kettrick

Rantmeister!

Wat bedoel je precies met 'en dan handmatig de DVD speler te bedienen'?. Zodra je de activiteit kiest worden je next,previous,pause,play,etc gemapped naar je dvd speler. De volume knoppen gaan dan naar je tv of receiver, dat stel je in met de software.

Ik heb zelf een Harmony one en ben ontzettend tevreden met het apparaat, hoewel het wel even wennen was de eerste week :)

Verwijderd

Wat Kettrick eigenlijk al zegt neemt de Harmony alle knoppen over van jou huidige DVD speler. Daarnaast kun je middels de meegeleverde software van Logitech de afstandsbediening instellen op de activiteiten die je wenst in en uit te schakelen. Ikzelf, maar ook mijn vader kan de afstandsbediening werkelijk overal voor gebruiken en bedienen. De Logitech is dus zeker een aanrader!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

En daar gaan we dus ook verder :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.