Print marges error. Excel 2003

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumgangers,

Ik heb een probleem met excel. Zodra ik een factuur heb bewerkt beveilig ik het document altijd met een wachtwoord. Zodra ik het wachtwoord ophef of juist er opzet dan krijg ik de melding dat de printmarges niet kloppen. Ik kan geen afdrukvoorbeeld doen en kan ook niet meer printen.

Weet iemand of dit een bekend probleem is of dat ik dit kan verhelpen?
Als de uitleg niet klopt of niet duidelijk is hooor ik dat graag.

Groetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand kent dit probleem toevallig? Groetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Screenshots? Ik kan me hier niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. Sowieso: hoe nuttig is zo'n wachtwoordbeveiliging, en waarom zou je steeds switchen? :p

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:20

Reptile209

- gers -

offtopic:
Stik, Excel, geen Word 8)7

Nog een poging: welke pagina-instellingen heb je onder Bestand > Pagina instelling... onder de tabjes Pagina en Marges staan? En welke papier-instellingen staan er (in hetzelfde dialoogje) onder Opties voor je printer?

[ Voor 167% gewijzigd door Reptile209 op 27-04-2010 13:04 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijdje geleden kwam ik met dit topic maar het probleem heerst weer.
Soms is het wel soms is het niet.
Als tijdelijke oplossing heb ik gevonden dat ze kunnen switch naar een andere printer en dan weer terug en dan printen en hij doet het weer of naar een ander tabblad van excel en weer terug dan doet excel ook weer normaal.

Iemand de oplossing?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:20

Reptile209

- gers -

Reptile209 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:00:

Nog een poging: welke pagina-instellingen heb je onder Bestand > Pagina instelling... onder de tabjes Pagina en Marges staan? En welke papier-instellingen staan er (in hetzelfde dialoogje) onder Opties voor je printer?
Zelfde probleem, zelfde vraag :).
Nu je het kunt reproduceren en houtje-touwtje kunt repareren, zet de door mij gevraagde instellingen eens naast elkaar als hij het wel en niet goed doet. Misschien dat er dan meteen een verschil uitspringt.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Sorry was vergeten te antwoorden. Als ik de instellingen vergelijk met een andere computer zijn ze exact het zelfde (zowel de settings van excel en printmarges als de printer instellingen) het probleem heerst ook bij 4 persoonen op 4 verschillende computers op de zelfde printer.
Pagina: 1