Ik ben bezig met een website te positioneren in CSS, echter is het voor mij een tijd geleden en ik kom er niet meer uit.
zo moet het ongeveer worden:

Het blauwe is een schaduw, dat groene is een stukje wat nog aan de header moet komen. Tussen de witte lijnen zitten op sommige plekken nog een border. Hoe moet ik te werk gaan om dit goed toonbaar te krijgen?
Ook wil ik dat de content area bovenin de HTML code staat. Dit moet je toch met css code overal kunnen plaatsen toch? Maar om een of andere manier krijg ik die content area niet onder mijn header, die iets onder de content area staat.
Ook heb ik het probleem dat IE de website niet centreerd, maar chrome wel
code wat ik tot nu toe heb:
HTML
*knip*
CSS
*knip*
zo moet het ongeveer worden:

Het blauwe is een schaduw, dat groene is een stukje wat nog aan de header moet komen. Tussen de witte lijnen zitten op sommige plekken nog een border. Hoe moet ik te werk gaan om dit goed toonbaar te krijgen?
Ook wil ik dat de content area bovenin de HTML code staat. Dit moet je toch met css code overal kunnen plaatsen toch? Maar om een of andere manier krijg ik die content area niet onder mijn header, die iets onder de content area staat.
Ook heb ik het probleem dat IE de website niet centreerd, maar chrome wel
code wat ik tot nu toe heb:
HTML
*knip*
CSS
*knip*
[ Voor 55% gewijzigd door MueR op 21-04-2010 15:29 ]