Toon posts:

Hoe studeren voor upgrades

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:58
Ik bezit een aantal verschillende microsoft certificaten waaronder de MCPD voor .NET 2.0 web development (70-547). Voor dit examen en diverse MCTS certificeringen heb ik gebruik gemaakt van de self-paced training kits. Niet voor ieder onderwerp de beste boeken, maar in combinatie met MSDN en veel testen is het een prima methode om jezelf voor te bereiden.

Nu wil ik mijn MCPD upgraden naar .NET 3.5 (70-567). Hiervoor heb ik geen boeken kunnen vinden. Microsoft geeft zelf het volgende aan:
-Configure authentication, authorization, and impersonation
-May include but is not limited to: Forms Authentication, Windows Authentication
Maw, alles kan in theorie voorkomen.

Zijn er andere mensen die MCPD upgrades hebben gedaan, en wat is voor jullie de beste studie manier gebleken?

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:59
Over het specifieke upgrade examen weet ik dan niet zoveel, maar heb gisteren zelf het normale MCPD ASP.NET 3.5 (70-564) examen gedaan, echter zijn hier ook geen boeken voor. Ze zijn wel begonnen met het schrijven van boeken voor 3.5, maar zijn halverwege gestopt, omdat de afzetmarkt niet groot genoeg was heb ik hier en daar gelezen.
Wat ik heb gedaan is gewoon m'n MCTS boek van ASP.NET 3.5 er bij gepakt en die nogmaals doornemen. Gelukkig heb ik het dan kort achter elkaar kunnen doen, dus alles zat nog redelijk vers in het geheugen.

Volgens mij zat er niet veel echt super veel specifiek 3.5 spul in. Als je veel met 2.0 hebt gewerkt en ook al een beetje met 3.5, dan zul je waarschijnlijk het meeste wel goed kunnen beantwoorden.

M'n advies is om het MCTS boek door te nemen van 70-562 en dan heb je al een goede voorbereiding.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:58
Dat is misschien wel een hele goede tip. Het MCPD specifieke stuk geloof ik wel.
Het gaat vooral om de nieuwe .NET 3.5 features. Een groot gedeelte zal ik wel kennen, maar ik gebruik in de praktijk vast niet alle nieuwe dingen.

Ik ga dat boek eens bestuderen. Thnx

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee