Ik bezit een aantal verschillende microsoft certificaten waaronder de MCPD voor .NET 2.0 web development (70-547). Voor dit examen en diverse MCTS certificeringen heb ik gebruik gemaakt van de self-paced training kits. Niet voor ieder onderwerp de beste boeken, maar in combinatie met MSDN en veel testen is het een prima methode om jezelf voor te bereiden.
Nu wil ik mijn MCPD upgraden naar .NET 3.5 (70-567). Hiervoor heb ik geen boeken kunnen vinden. Microsoft geeft zelf het volgende aan:
-Configure authentication, authorization, and impersonation
-May include but is not limited to: Forms Authentication, Windows Authentication
Maw, alles kan in theorie voorkomen.
Zijn er andere mensen die MCPD upgrades hebben gedaan, en wat is voor jullie de beste studie manier gebleken?
Nu wil ik mijn MCPD upgraden naar .NET 3.5 (70-567). Hiervoor heb ik geen boeken kunnen vinden. Microsoft geeft zelf het volgende aan:
-Configure authentication, authorization, and impersonation
-May include but is not limited to: Forms Authentication, Windows Authentication
Maw, alles kan in theorie voorkomen.
Zijn er andere mensen die MCPD upgrades hebben gedaan, en wat is voor jullie de beste studie manier gebleken?