Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

snap isobuster niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Goedemiddag,
ik weet niet of ik deze vraag in dit subforum moet stellen maar ik snap iets niet met isobuster. Ik wil graag een softwarepakket "uitpakken" en naar mijn harde schijf schrijven, niet branden dus. Nu zitten er 2 soorten bestanden bij, een aantal mappen met iso bestanden maar ook 2 mappen met een bin bestand erin. Moet ik die bin bestanden nu ook "uitpakken", en zo ja hoe? Of moet ik alleen de iso's naar mijn schijf schrijven?
Alvast vriendelijk bedankt.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je niet de mogelijkheid om ze in de virtuele CD drive te mounten bij ISO Buster? Gebruik die anders eens.
Het is ook niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met een .bin bestand. Dit kan een image zijn, maar het kan ook een archief zijn die gebruikt wordt bij installatie, zoals een data1.bin bijvoorbeeld.

Ik heb ook een beetje mijn vraagtekens met wat je precies hebt, we bespreken hier niet het installeren of anderzins verkrijgen danwel gebruiken van illegale software.

Hoe dan ook, als je niet kan mounten, gebruik dan bijvoorbeeld DaemonTools om dat wel te kunnen. Over het algemeen heb je trouwens maar 1 installer, los of in de image die je op CD/DVD zou branden. Eventuele losse bestanden zijn voor andere doeleinden. Heb je geen readme.txt oid erbij?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

DaemonTools is zeer handig daarmee kun je alles heel makkelijk mounten ( en dus uitpakken )

DaemonTools maakt een Virtuele CD-Rom aan, daar heb je de optie om een Image mee te mounten. Na het mounten zal bij Deze Computer de iso/bin of w/e veranderen in een normale CD-Rom zoals je hem in je PC zou stoppen. Door de CD te verkennen kun je makkelijk alles kopieren naar een andere locatie.
Hero Of Time schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:15:
Heb je niet de mogelijkheid om ze in de virtuele CD drive te mounten bij ISO Buster? Gebruik die anders eens.
Het is ook niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met een .bin bestand. Dit kan een image zijn, maar het kan ook een archief zijn die gebruikt wordt bij installatie, zoals een data1.bin bijvoorbeeld.

Ik heb ook een beetje mijn vraagtekens met wat je precies hebt, we bespreken hier niet het installeren of anderzins verkrijgen danwel gebruiken van illegale software.

Hoe dan ook, als je niet kan mounten, gebruik dan bijvoorbeeld DaemonTools om dat wel te kunnen. Over het algemeen heb je trouwens maar 1 installer, los of in de image die je op CD/DVD zou branden. Eventuele losse bestanden zijn voor andere doeleinden. Heb je geen readme.txt oid erbij?

• nvm071
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-10 18:32
Met isobuster moet je gewoon alleen de grote bestanden openen dus niet de bin van ongeveer 1 mb en dan als je de iso opent moet je met rechts op de bestanden klikken die je wilt uitpakken als je ze allemaal wilt eerst ctrl+a en dan de goede map aangeven

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Een vriend kwam met poweriso aanzetten en toen was 't in een wip gebeurd. En ik snap het beter!
Bedankt!