Heb een Geforce 2 MX, deze ondersteund dual monitor. Maar de kabel daarvoor zit er niet bij. Iemand enig idee waar die verkrijgbaar is??
Die tweede monitor, heeft die al niet standaard een VGA kabel. Zo niet, heb je al via het internet gezocht naar zo'n kabel.
Good goan
het moet dus een kabel zijn van 1x vga (m) connector -> 2x vga (f) connector. Niet een gewone vga kabel.
sorry. maar wat moet je daar dan mee?
Heb je twin-view op je kaart, nieuw beeldscherm erbij en klaar ben je, heb je geen twinview op je kaart, en je zou zo'n stekker vinden (denk niet dat ie er is dus dat word dan solderen) dan heb je op twee beeldschermen precies het zelfde beeld!
Dus mijn vraag wordt: wat wil je ermee en heeft die mx van jou wel of geen twin view aan de achterkant (wel of niet twee aansluitingen dus).
Mzzls,
Liam
Heb je twin-view op je kaart, nieuw beeldscherm erbij en klaar ben je, heb je geen twinview op je kaart, en je zou zo'n stekker vinden (denk niet dat ie er is dus dat word dan solderen) dan heb je op twee beeldschermen precies het zelfde beeld!
Dus mijn vraag wordt: wat wil je ermee en heeft die mx van jou wel of geen twin view aan de achterkant (wel of niet twee aansluitingen dus).
Mzzls,
Liam
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Wat jij wilt kan niet!
Als je dual monitor wilt moet je twee vga-outputs op je videokaart hebben.
Jij wilt een split-kabel, die van 1 naar 2 outputs gaat. Dit heeft geen zin, het werkt niet. Je kan zoiets gaan proberen als ze in computerwinkels doen, maar dan heb je 2 identieke schermen. Als je echt dual-monitor wilt moet je een extra pci videokaartje kopen of een andere videokaart. Je hebt gewoon de verkeerde geforce2mx kaart gekocht.
Als je dual monitor wilt moet je twee vga-outputs op je videokaart hebben.
Jij wilt een split-kabel, die van 1 naar 2 outputs gaat. Dit heeft geen zin, het werkt niet. Je kan zoiets gaan proberen als ze in computerwinkels doen, maar dan heb je 2 identieke schermen. Als je echt dual-monitor wilt moet je een extra pci videokaartje kopen of een andere videokaart. Je hebt gewoon de verkeerde geforce2mx kaart gekocht.
Twin view is wel heel wat anders dan dual monitor. Twin view betekend niks anders dan het bekijken op twee beeldschermen, in jouw geval dus een monitor op de VGA aansluiting en b.v. een TV op de s-video aansluiting. Wat jij bedoeld met dual vind je tegenwoordig alleen (voor zover ik weet) op de Matrox G400 en G450 kaarten met dualhead-functie. Met deze kaarten is het mogenlijk om twee monitoren aan te sluiten en op elke monitor een ander beeld in te stellen.
Good goan
Het is d8 ik wel mogelijk om op de tv een film te kijken en op je monitor te gamen, dankzij TwinView. Een GTS kan dit niet.
Twinview is dus _wel_ 2 monitoren met verschillende desktops, of een extended desktop. je kaart moet alleen 2 VGA connectoren achterop hebben. die heb je dus niet, dus GEEN dualhead style functionaliteit voor jou helaas.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Pagina: 1